کد خبر: ۵۹۴۸۸
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۶/۲۶

مدیران عامل جدید

مدیران عامل جدید "ونیکی" و ثامن معرفی شدند/ عسکری مارانی بعد از 9 سال رفت + خبر تکمیلی

مدیرعامل قدیمی ترین شرکت سرمایه گذاری حاضر در بورس یعنی سرمایه گذاری ملی ایران تغییر کرد و مدیر جدید موسسه با چالش ثامن هم معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آخرین تحولات مدیریتی در بازار سرمایه نشان می دهد مدیرعامل قدیمی ترین شرکت سرمایه گذاری حاضر در بورس یعنی سرمایه گذاری ملی ایران تغییر کرده و مدیر جدید موسسه با چالش ثامن هم معرفی شده است.

براساس این گزارش، در حالی علیرضا عسکری مارانی از سال گذشته بعد از حدود 9 سال ، خواهان کناره گیری از مدیرعاملی " ونیکی" بود که بعد از معامله 1.5 هزار میلیارد تومانی 49.8 درصد سهام در اسفند سال گذشته ، وی منتظر تعیین مدیرعامل جدید توسط خریدار بلوک مدیریتی یعنی محمد  علی محمدی (مالک شرکت با مسئولیت محدود توسعه معادن جنوب و سهامدار 3.3 درصد بانک تجارت ، 76 و 72 درصد معادن بافق و آلومینیوم المهدی، 13 درصد باما ، 38 درصد فاریاب  و نیروگاه 1000 مگاواتی فارس و ...) بود.

در این میان از حدود دو ماه پیش ، محمد ابراهیم پورزرندی که اواخر خرداد سال گذشته به عنوان مدیر عامل موسسه ثامن فعالیت می کرد به عنوان جانشین مارانی معرفی شده بود اما به دلیل وضعیت ثامن، این جابجایی نهایی نشده بود تا اینکه یکشنبه گذشته وی با حضور در محل شرکت سرمایه گذاری ملی ایران، مسئولیت این شرکت را عهده دار شد.

با این رویداد و در شرایطی عسکری مارانی از "ونیکی" خداحافظی کرد که محمدحسین نظری توکلی مدیرعامل جدید موسسه ثامن و جانشین پور زرندی هم معرفی شد. وی دارای سابقه حضور در  بانک صادرات و مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره ثامن است.

خبر تکمیلی

اخبار تکمیلی از تغییر مدیرعامل سرمایه گذاری ملی ایران حکایت از آن دارد در حالی عسکر مارانی از مدیر عاملی استعفا داده و حتی تسویه حساب کرده و تغییر و تحول مدیریتی هم قطعی است اما به دلیل لزوم طی مراحل قانونی مانند ثبت صورت جلسه هیات مدیره نزد سازمان بورس و روزنامه رسمی، عسکری مارانی از بعد از غیبت چند روزه ، فعلا" در شرکت حضور دارد.

این درحالی است که تایید صلاحیت نفر پنجم هیات مدیره "ونیکی " که قرار بود شهریور انجام شود به دلیل مسافرت نماینده معرفی شده به سازمان بورس ، در مهر ماه مشخص خواهد شد و معرفی پورزرندی به عنوان مدیرعامل جدید سرمایه گذاری ملی ایران هم در آینده خواهد بود. 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ