کد خبر: ۵۹۴۹۶
۰:۰ - ۱۳۹۶/۶/۲۷

برنامه فولاد مبارکه برای تولید ۷.۵ میلیون تن فولاد مذاب  با ۶ مزیت

برنامه فولاد مبارکه برای تولید ۷.۵ میلیون تن فولاد مذاب با ۶ مزیت

مدیر تولید فولاد مبارکه از فراهم شدن مسیر دستیابی به تولید ۷.۵ میلیون تُن فولاد مذاب در کوره های قوس الکتریکی در سال آتی خبر داد و 6 مزیت آن را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدعلی توحیدی گفت: ناحیۀ فولادسازی با توجه به اهداف عالی سازمان در راستای افزایش تولید و ایمنی و همچنین پاسخگویی بیشتر به نیازهای مشتریان، عملیات یکسان سازی بدنه و سقف کوره های 3 تا 6 با سایر کوره ها را در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه این کار از اواسط تیرماه سال جاری با انجام اقدامات لازم بر روی کوره شماره 3 شروع شد، افزود: در گام بعدی، انجام اصلاحات لازم بر روی کوره شماره 4 در اوایل مرداد با موفقیت و بطور دقیق مطابق با برنامه زمانبندی و اولویت تهیه شده و با کمترین توقف اضطراری پس از آغاز به انجام رسید.

غلامرضا سلیمی رئیس کوره های قوس الکتریکی فولاد مبارکه نیز با بیان اینکه نظارت کل این پروژه توسط مدیریت و کارشناسان ناحیه فولادسازی انجام شد، گفت: با انجام این پروژه، علاوه بر کاهش توقفات و کم شدن زمان آماده سازی بدنه کوره ها، مزایای دیگری از قبیل بهبود کیفیت فولاد مذاب تحویلی به خطوط بعدی، پیشگیری از تداخل امور و کاهش مصارف نسوز، کاهش آسیب به پنل های آبگرد بدنه و بهبود در مصارف عمده کوره نظیر انرژی و الکترود نیز به دست آمد.

وی با تأکید بر اینکه این فعالیت در آینده نزدیک بر روی کوره های شماره 5 و 6 فولادسازی نیز عملیاتی خواهد شد، افزود: طبق برنامه زمانبندی شده، در سال 97 شاهد تولید 7 میلیون و 500 هزار تُن فولاد مذاب در کوره های قوس الکتریکی فولاد مبارکه خواهیم بود.

بنابراین گزارش،فولاد مبارکه با سرمایه اسمی 7.5 هزار میلیارد تومانی بزرگترین مجتمع صنعتی ایران و بزرگترین تولیدکننده فولاد تخت در خاورمیانه است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ