کد خبر: ۵۹۴۹۹
۰:۰ - ۱۳۹۶/۶/۲۷

اتصال بورس تهران و استانبول بدون نیاز به FATF/ اردوغان به ایران بدهکار است
نماینده مجلس مطرح کرد:

اتصال بورس تهران و استانبول بدون نیاز به FATF/ اردوغان به ایران بدهکار است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به تاثیر سفر رئیس جمهور ترکیه بر اتصال بورس های تهران و استانبول و بدهکاری به ایران گفت: وی می تواند بدون نیاز به FATF زمینه را برای اتصال این دو بورس فراهم کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به تاثیر سفر اردوغان بر اتصال بورس های تهران و استانبول به خانه ملت گفت: در مهر ماه شاهد سفر اردوغان به ایران هستیم که می تواند تاثیر بسزایی در مبادلات اقتصادی بین دو کشور داشته باشد.

وی با بیان اینکه اخیرا هیاتی از ایران برای اتصال بورس تهران و استانبول به ترکیه سفر کرده، افزود: به نظر می رسد زمینه ها برای افزایش روابط اقتصادی بین ایران و ترکیه فراهم شده و اردوغان در سفر به ایران باید این مسیر را کوتاه تر کند.

این نماینده مجلس با اشاره به کودتای ترکیه گفت: در زمان کودتا، رسانه های ایران نقش بسزایی در ایجاد آرامش در این کشور داشته اند بنابراین اردوغان به ایران بدهکار است و باید برای جبران این بدهی در مسیر توسعه اقتصادی گام بردارد.

جعفرزاده ایمن آبادی درخصوص تاثیر اجرای FATF بر اتصال بورس های تهران و استانبول اظهار داشت: اردوغان باید از هر نوع مبادلات اقتصادی با ایران نهایت استفاده را ببرد و بدون نیاز به FATF زمینه را برای اتصال بورس ایران و ترکیه فراهم کند.

بنابراین گزارش، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه مهرماه به تهران سفر خواهد کرد و کارشناسان بر این باورند این سفر تاثیر بسزایی بر گسترش بازار سرمایه های ایران و ترکیه خواهد داشت.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ