کد خبر: ۵۹۵۱۱
۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۶/۲۷

برنامه‌های روحانی در نیویورک اعلام شد

برنامه‌های روحانی در نیویورک اعلام شد

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور برنامه‌های روحانی در سفر به نیویورک و حضور در هفتاد و دومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پرویز اسماعیلی گفت: حجت‌الاسلام حسن روحانی در این سفر برنامه‌های فشرده و مختلفی دارند که سخنرانی در جمع سران کشورهای حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و تشریح آخرین مواضع کشورمان درخصوص مهم‌ترین مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین وضعیت اندوهبار مسلمانان میانمار، از جمله آنهاست.

وی دیدار صمیمی با نخبگان و ایرانیان مقیم آمریکا، دیدار با علمای دینی و رهبران جوامع اسلامی آمریکا، نشست و گفت‌وگو با نخبگان سیاست خارجی و رؤسای اندیشکده‌های فکری در آمریکا، گفت‌وگو با مدیران و سردبیران ارشد رسانه‌های بین‌المللی و مطبوعات را از دیگر برنامه‌های رئیس‌جمهور در سفر به نیویورک عنوان کرد.

اسماعیلی گفت: روحانی همچنین با دبیرکل سازمان ملل متحد و تعدادی از سران کشورهای حاضر در حاشیه مجمع عمومی دیدار و درباره مسائل دوجانبه و بین‌المللی گفت‌وگو خواهد کرد.

دیدار صمیمی رئیس‌جمهوری با نخبگان و ایرانیان مقیم آمریکا به‌عنوان اولین برنامه رئیس‌جمهوری در نیویورک، در ساعت هشت عصر به وقت محلی و حدود ساعت پنج صبح امروز (دوشنبه) پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ