کد خبر: ۵۹۵۳۳
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۶/۲۷

خدمات مالی یک شرکت چند ملیتی به شرکت های ایرانی
حسابرس بانک مرکزی اروپا اعلام کرد:

خدمات مالی یک شرکت چند ملیتی به شرکت های ایرانی

مسئول بازار ایران در موسسه PWC با اشاره به اینکه شفافیت همچنان سد راه شرکتهای بین‌المللی برای کار با ایران است، گفت: این موسسه در ایران با ارائه خدمات مالی،زمینه ساز اجرای قوانین ضدپولشویی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از مهر، ینس روئنبرگ در نشست مشترک فعالان بخش خصوصی و نمایندگان موسسه پرایس پاترهاوس کوپرز گفت: موضوع اصلی در کار شرکت های دنیا با ایران، شفافیت است بنابراین باید در مورد تامین مالی، حتما به این موضوع توجه کرد و همچنین شرکت های ایرانی در مورد مدیریت ریسک نیز پاسخگو بوده و به سرمایه گذاران این اطمینان را بدهند که به ریسک ها توجه کرده‌اند. در این صورت اگر یک سرمایه گذار بخواهد در ایران سرمایه گذاری کند، متوجه خواهد شد که شفافیت کامل در اجرای مقررات بین المللی وجود دارد به همین دلیل موسسه PWC می تواند به شرکت های ایرانی کمک کند تا به سطح خوبی از شفافیت برسند.

وی افزود: اگر شرکت ایرانی بخواهد به خارج رفته و در آنجا سرمایه گذاری کند، برای یافتن سرمایه گذار نیازمند شفافیت است چراکه دفتر مرکزی شرکت در ایران است البته تجربه زیادی وجود دارد که خیلی از بانک ها و شرکت های ترک، مایل بودند با بانکهای ایرانی کار کنند ولی در انتقال پول یا هر تراکنش مالی دیگری، دچار مشکل می شوند، چراکه شکاف اصلی همان شفافیت و رعایت قوانین و مقررات بین المللی است.

این حسابرس تصریح کرد: اکنون همه بازارها پیش روی ایران باز شده اند و احساس می کنیم می توانیم با ایران کار کنیم، اما هنوز مشاهده می شود مساله شفافیت پای ثابت مشکلات است، بر این اساس شناخت صحیح و چارچوب قوانین بازی در عرصه بین المللی، برای کار ایرانی ها بسیار مهم است.

روئنبرگ گفت: ما در ایران خدمات مالی ارایه خواهیم داد و برای مشتریان، شفافیت را حاکم خواهیم کرد ضمن اینکه زمینه ساز اجرای قوانین ضدپولشویی در ایران خواهیم شد.بنابراین به عنوان یک موسسه بین المللی، باید جزئیات و هدف دو طرف از ایجاد جوینت ونچر را بشناسیم و ارزیابی دقیقی را برای دو طرف صورت دهیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ