کد خبر: ۵۹۵۳۹
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۶/۲۷

بهشت‌زهرا فقط تا دو سال دیگر اموات تهرانی‌‌ها را می پذیرد

بهشت‌زهرا فقط تا دو سال دیگر اموات تهرانی‌‌ها را می پذیرد

مدیرعامل بهشت زهرا با اشاره به اینکه در هر یکی از قطعات جدید ۸ الی ۹ هزار جنازه به خاک سپرده می‌شود،گفت: بر اساس آخرین وضعیت خاکسپاری، ظرفیت بهشت زهرا تا پایان سال ۹۸ به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،اکبر توکلی به تسنیم گفت: در حال حاضر در هیچ یک از قطعات بهشت زهرا فعالیت عمرانی و ساماندهی قبور انجام نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: شهرداری بهشت زهرا بر اساس برنامه ریزی انجام شده اقدامات را انجام داده و در حال حاضر نیز مراحل احداث پل روبروی این سازمان رو به پایان است و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه روزانه 170 تا 200 جنازه در غسالخانه بهشت زهرا شستشو می‌شوند، گفت: از این تعداد 20 الی 30 درصد به شهرستان اعزام می‌شوند و ما بقی در سایر قطعات به خاک سپرده می‌شوند.

توکلی گفت: ظرفیت بهشت زهرا برای خاکسپاری تا پایان سال 98 به پایان خواهد رسید و در حال حاضر نیز بیشتر فوت شدگان در قطعات جدید(300 به بالا) به خاک سپرده می‌شوند.

وی با بیان اینکه در هر یکی از قطعات جدید بهشت زهرا 8 الی 9 هزار جنازه به خاک سپرده می‌شود،در خصوص دریافت هزینه‌های شستشو،تدفین و... گفت: در این بخش نیز بر اساس مصوبه شورای شهر تهران عمل می‌کنیم ضمن اینکه شرایط خانواده‌های نیازمند و بی بضاعت نیز بر اساس بخشنامه‌ها در نظر می‌گیریم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ