کد خبر: ۵۹۵۴۶
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۶/۲۷

تامین سرمایه ملت افزایش سرمایه داد/ انتشار اوراق ۱.۵ هزار میلیارد تومانی

تامین سرمایه ملت افزایش سرمایه داد/ انتشار اوراق ۱.۵ هزار میلیارد تومانی

تامین سرمایه ملت با اعمال افزایش سرمایه،۴۰۰ میلیارد تومانی شد و مدیرعامل این شرکت از توسعه فعالیت‌ها و ورود به حوزه‌های جدید و انتشار حدود ۱.۵ هزار میلیارد تومان اوراق بهادار بدهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تامین سرمایه ملت با برگزاری مجمع فوق العاده ایی ، اقدام به افزایش سرمایه حدود 33 درصدی از محل مطالبات سهامداران کرد و طی آن سرمایه اسمی را از 300 به 400 میلیارد تومان رساند.

با این رویداد، تامین سرمایه ملت پنجمین شرکت تامین سرمایه 400 میلیارد تومانی شد.

براساس این گزارش، مسعود سلطان زالی مدیرعامل این شرکت با ارائه گزارشی از تحولات صنعت بانکداری سرمایه‌گذاری و آخرین فعالیت‌ها و دستاوردهای تأمین سرمایه بانک ملت، به تشریح عملکرد شرکت در 6 ماه نخست سال جاری و لزوم انجام افزایش سرمایه و تأثیر مثبت آن بر تقویت بنیۀ مالی و ارتقای ظرفیت فعالیت‌ها، هم‌زمان با رعایت مقررات الزامات کفایت سرمایه نهادهای مالی پرداخت.

وی با تشریح برخی حوزه‌های جدید فعالیت شرکت، از برنامه‌ریزی‌ توسعه فعالیت‌ها و ورود به حوزه‌های فعالیت جدید هم‌زمان با تحولات صنعت تأمین سرمایه خبر داد و گفت: این شرکت از ابتدای سال جاری در حوزه ارائه خدمات تأمین مالی سرمایه‌ای، تعهد پذیره‌نویسی سهام شرکت‌های ملی مس ایران، به‌پرداخت ملت، بیمه اتکایی امین، بیمه ما، بیمه سرمد و کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی را پذیرفته است.

سلطان زالی اعلام کرد: در حوزه انتشار اوراق بدهی، تأمین مالی شرکت سایپا از طریق انتشار اوراق اجاره اجرایی شده و شرکت تأمین سرمایه بانک ملت، انتشار حدود 1.5 هزار میلیارد تومان اوراق بهادار بدهی از جمله اوراق مرابحه شرکت ایران خودرو به عنوان بزرگ‌ترین صکوک بخش غیردولتی را در دستور کار دارد.

به گفته وی ، در حوزه ارائه خدمات مدیریت دارایی نیز راه‌اندازی صندوق‌های جدید متناسب با نیازها و ذائقه سرمایه‌گذاران از جمله برنامه‌های آتی ارائه شده در مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ