کد خبر: ۵۹۶۲۲
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۶/۲۹

قیمت نفت با اعلام وزیر نفت عراق صعود کرد

قیمت نفت با اعلام وزیر نفت عراق صعود کرد

با اعلام وزیر نفت عراق مبنی بر تصمیم اوپک و سایر تولیدکنندگان نفت برای تمدید کاهش تولید، قیمت نفت امروز صعودی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز، پس از اینکه جبار اللعیبی در کنفرانس انرژی امارات متحده عربی اعلام کرد، اوپک و سایر تولیدکنندگان نفت در نظر دارند برای از بین بردن اشباع بازارهای جهانی کاهش تولید را تمدید و حتی تعمیق کنند،گزارشات نشان داد نفت ذخیره انبارهای آمریکا کمتر از آن چه انتظار می‌رفت افزایش یافته و قیمت نفت بالا رفت.

وی افزود: درحالی که اعضای اوپک و سایر تولیدکنندگان درحال بررسی گزینه‌های مختلف شامل تمدید توافق کاهش تولید برای چند ماه دیگر هستند، هنوز نمی‌توان به طور قطعی در مورد این که پس از اتمام تاریخ توافق در ماه مارچ، چه اتفاقی خواهد افتاد، نظری داد.

اللعیبی ادامه داد: برخی از تولیدکنندگان فکر می‌کنند که توافق باید ۳ تا ۴ ماه تمدید شود، بقیه تولیدکنندگان می‌خواهند که این توافق تا پایان ۲۰۱۸ ادامه پیدا کند، درحالی‌که برخی از اعضا نظیر اکوادر و عراق فکر می‌کنند که توافق باید یک دوره کامل دیگر تمدید شود.

قیمت نفت خام نیمه سنگین تگزاس غرب آمریکا با ۳۳ سنت یا ۰.۶ درصد افزایش به ۴۹.۷۸ دلار برای هر بشکه رسید.قیمت نفت برنت هم با ۲۲ سنت یا ۰.۴ درصد افزایش به ۵۵.۳۷ دلار برای هر بشکه رسید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ