کد خبر: ۵۹۶۴۲
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۶/۳۱

سامانه سهام عدالت برای ۱۰ روز تعطیل است
بنابر اعلام سازمان خصوصی‌سازی:

سامانه سهام عدالت برای ۱۰ روز تعطیل است

سامانه سهام عدالت از اول مهر به‌مدت ۱۰ روز برای بروزرسانی و اعمال تغییرات لازم از دسترس عموم و مشمولان خارج و دوباره راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان خصوصی‌سازی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه سهام عدالت در نیمه دوم اسفندماه سال گذشته به‌نشانی www.samanese.ir رونمایی شده تا دارندگان سهام عدالت با مراجعه به آن از وضعیت صورت‌حساب آگاه شده و در صورت تمایل نسبت به تسویه باقیمانده اقساط اقدام کنند.

از این رو مشمولان سهام عدالت تا پایان 31 شهریور سال جاری فرصت دارند صورت‌حساب را از سامانه سهام عدالت دریافت و پس از آگاهی از ارزش سهام، در صورت تمایل نسبت به تسویه مانده بدهی اقساط اقدام کنند.

بر اساس این اطلاعیه، مهلت اعلام‌شده برای مشمولانی که در قید حیات هستند و همچنین برای بازماندگان متوفیان سهام عدالت است و پس از پایان این مهلت، زمان تسویه مانده بدهی سهامداران عدالت قابل تمدید نخواهد بود و با پایان روز 31 شهریور جاری به هیچ وجه امکان پرداخت مانده بدهی اقساط مشمولان سهام عدالت از طریق شعب بانک ملی و دستگاه های خودپرداز آن بانک در سراسر کشور وجود نخواهد داشت.

ورود شماره شبای حساب بانکی مشمولان در این سامانه جهت دریافت سود سهام عدالت تابع این مهلت نیست و مشمولان برای ورود شماره شبا کماکمان فرصت دارند.

سامانه سهام عدالت از فردا به‌مدت 10 روز به‌منظور به روزرسانی سیستم و تغییرات لازم، از دسترس عموم مشمولین خارج خواهد شد اما پس از این تاریخ مجدداً امکان ثبت شماره شبا، رؤیت صورت‌حساب و سایر خدمات این سامانه برای مشمولین عزیز فراهم خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ