کد خبر: ۵۹۶۵۶
۰:۰ - ۱۳۹۶/۷/۱

۶ مزیت عرضه جوجه یک روزه در بورس کالا
یک پرورش دهنده جوجه یک روزه عنوان کرد:

۶ مزیت عرضه جوجه یک روزه در بورس کالا

یک پرورش دهنده جوجه یک روزه ضمن اعلام مزایای عرضه این محصول در بورس کالا،خواستار لزوم کاهش فرآیند اداری انتقال پول به حساب عرضه کننده پس از انجام معامله شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،مهدی سبحانی پیرامون مزایای عرضه جوجه یک روزه در بورس کالا گفت: حذف واسطه ها و کشف قیمت شفاف در این بورس از مهم ترین مزایای عرضه جوجه یک روزه در بازار است. ضمن اینکه فرآیند فروش این کالا در بورس آسان تر از بازار خرده فروشی است.همچنین وصول سریع تر پول مجتمع های پرورش دهنده جوجه یک روزه آن هم به صورت نقدی و در مدت چند روز مزیت دیگری است که مجموعه های فعال در این حوزه را به سمت عرضه در بورس کالا ترغیب می کند.

وی به رفع مشکل کاهش قیمت برای جوجه های یک روزه در فروش های لغو شده در بازار آزاد و سنتی از طریق ساز و کار بورس کالا اشاره کرد و گفت: در بازار سنتی جوجه یک روزه، برخی خریداران اقدام به کاهش قیمت برای خرید جوجه های یک روزه در معاملات لغو شده می کنند که این امر به ضرر تولیدکننده است.در حالی که در بورس کالا به دلیل واریز بخشی از ثمن معامله توسط خریداران چند روز قبل از انجام معامله به حساب بورس، مشکل معاملات لغو شده مرتفع شده و در کنترل نوسانات کاذب قیمت ها موثر است.

این عرضه کننده ضمن تاکید بر ایجاد ثبات قیمت ها در بازار با عرضه گسترده در بورس کالا عنوان کرد: عرضه در بورس کالا ضمن ایجاد منافع برای عرضه کننده، در کاهش هزینه ها به خریداران نیز کمک می کند.

سبحانی با اشاره به لزوم کاهش فرآیند اداری انتقال پول به حساب عرضه کننده پس از انجام معامله در بورس کالا اظهار داشت: برخی مرغداران نامه و رسید تحویل جوجه های یک روزه خریداری شده را با اندکی تاخیر به بورس ارایه می کنند که این امر موجب تأخیر در واریز پول به حساب عرضه کننده می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ