کد خبر: ۵۹۶۵۷
۰:۲ - ۱۳۹۶/۷/۱

عدم تمدید قرارداد کار و اخراج نیروی شرکتی بانک صادرات

عدم تمدید قرارداد کار و اخراج نیروی شرکتی بانک صادرات

بانک صادرات که از تیر سال گذشته با توقف نماد روبرو بوده اقدام به عدم تمدید قرارداد و اخراج نیروهای شرکتی کرد که طبق برآوردهای غیر رسمی شامل حدود 700 نفر می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،بزرگترین بانک بازار سرمایه در حالی از تیر سال گذشته تاکنون با توقف نماد روبرو بوده و مجمع سالانه را هم برگزار نکرده که اقدام به عدم تمدید قرارداد کار و اخراج نیروهای شرکتی تحت عنوان شغلی ترویجگر کرد.

براساس این گزارش، "وبصادر" 5.78 هزار میلیارد تومانی با ارسال نامه ای به مدیرعامل شرکت گسترش انفورماتیک، خاتمه قرارداد طرح ترویج خدمات و محصولات توسط ترویجگران را به علت اتمام مدت زمان قرارداد فیما بین اعلام را کرده است.

طبق برآوردهای غیر رسمی و از قرار معلوم، این تصمیم منجر به اخراج 700 نفر از نیروهای شرکتی این بانک بورسی شده است.

این بانک در ابتدای مرداد ماه سال جاری اقدام به انتشار گزارش عملکرد 12 ماهه حسابرسی نشده کرد که در آن،به ازای هر سهم سال مالی اسفند گذشته ، 23 تومان زیان محقق شده و نسبت به مدت مشابه سال قبل، 32 درصد کاهش داشته است. این زیان با توجه به وجود 57.8 میلیارد سهم ، معادل بیش از 1.3 هزار میلیارد تومان یا یک پنجم سرمایه فعلی است.اما حتی با ارائه این گزارش عملکرد،هنوز سازمان بورس اقدام به بازگشایی نماد نکرده که قطعا نشان از عدم شفافیت دارد.

براین اساس،شرکت گسترش انفورماتیک در بخش صنعت انفورماتیک و فناوری اطلاعات، در سال 69 تأسیس شد و فعالیت رسمی را از سال 70 برای مونتاژ 28000 دستگاه کامپیوتر در سال آغاز کرد .

"انفورماتیک"با سرمایه 2.7 میلیارد تومانی در بازار عادی فرابورس پذیرش شده و با فعالیت در حوزه های بانکی و بیمه ای با جمع آوری اطلاعات استاندارد در تمامی حوزه های سازمانی از جمله تاریخچه، گزارشات مالی، مجامع و .... قادر به ساختن گزارشات برخط (OLAP) است.

نامه بانک صادرات به شرکت گسترش انفورماتیک ایران

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ