کد خبر: ۵۹۶۵۸
۰:۰ - ۱۳۹۶/۷/۱

پیش بینی گروه ها و سهام مقبول در اولین هفته پاییز
توسط یک کارگزاری اعلام شد:

پیش بینی گروه ها و سهام مقبول در اولین هفته پاییز

یک کارگزاری وضعیت معاملات سهام گروه های خودرو، قطعه ساز، لیزینگ، سرمایه گذاری ، لاستیک سازی و محصولات کاغذی به همراه چند سهم مقبول را برای اولین هفته پاییز ۹۶ پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در شرایط تداوم روند صعوی قیمت سهام شرکت ها مخصوصا" بزرگان بورس منجر به ثبت اولین عدد 85.832  واحدی شاخص در 5 سال اخیر شده که کارگزاری آبان درباره وضعیت بازار در اولین هفته پاییز پیش بینی کرد گروه خودرویی در اواخر هفته گذشته با افزایش تقاضا و تشکیل صف خرید در اکثر نمادها به کار خود پایان داد و به نظر می رسد در این هفته نیز شروعی مثبت را تجربه کنند اما همانند ماه های اخیر احتمالا همچنان قطعه سازها از رشد قیمتی بیشتری برخوردار خواهند بود.

انتظار می رود گروه های لیزینگی و سرمایه گذاری و برخی گروه های کوچک همانند لاستیک سازی و محصولات کاغذی این هفته نیز داد و ستدهای متعادل و مثبتی را سپری کنند.

در این میان معاملات مثبت نمادهای "وبانک، ولملت، وغدیر، وسکاب، واتی، ولساپا، وبهمن، پلاسک، پکویر، افست و چکاوه" نمایان تر خواهد بود.

انتظار می رود نماد پرحاشیه "های وب" درگروه آی تی با ادامه صف خرید سنگین و رشد قیمتی همراه باشد و نمادهای تازوه وارد دیگر (اوان، چدن و گکوثر) معاملاتی پر حجم، پر نوسان و احتمالا مثبت را تجربه کنند .

همچنین انتظار می رود 10 درصد سهام شرکت کوچک تولید و صادرات ریشمک به دلیل عرضه اولیه های موفق اخیر، با موفقیت انجام شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ