کد خبر: ۵۹۷۴۱
۰:۰ - ۱۳۹۶/۷/۳

آمار تولید و فروش ۹.۵ هزار میلیارد تومانی ایران خودرو + نظر کارشناس
برای دو دوره شهریور و ۶ ماه اول سال اعلام شد:

آمار تولید و فروش ۹.۵ هزار میلیارد تومانی ایران خودرو + نظر کارشناس

ایران خودرو آمار تولید و فروش شهریور و ۶ ماه اول سال را با فروش ۹.۵ هزار میلیار تومانی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی اتمام ششمین ماه سال جاری و الزام شرکت های بورسی و فرابورسی به ارایه گزارش عملکرد ماهانه ، ایران خودرو دیروز اقدام به انتشار این گزارش برای دو دوره شهریور و 6 ماه اول سال کرد.

طبق آمار اعلامی، "خودرو" طی نیمه اول سال در برابر تولید بیش از 320 هزار دستگاه ، قادر به فروش بیش از 303 هزار دستگاه به ارزش 9.5 هزار میلیارد تومان شده و در این میان مطابق معمول بیشترین تولیدات مربوط به گروه پژو با بیش از 205 هزار دستگاه و سپس سمند با 50 هزار دستگاه همراه شده است.

ایران خودرو در ماه گذشته هم قادر به تولید 47 هزار و 560 دستگاه و فروش 39 هزار و 668 دستگاه به ارزش 1.2 هزار میلیارد تومان شده است.

در این رابطه بهاره حیدری مقدم کارشناس کارگزای بانک توسعه صادرات اعلام کرد ایران خودرو در عملکرد شهریور موفق به فروش 1290 میلیارد تومان انواع محصول شده که معادل 5 درصد از بودجه کل شرکت است.

همچنین مجموع کل فروش شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون به مبلغ 9513 میلیارد تومان و معادل 40 درصد از بودجه بوده و ایران خودرو برای تحقق کامل بودجه ، باید تا پایان سال مالی بیش از  14 هزار میلیارد تومان دیگر فروش داشته باشد. این درحالی است که کل مبلغ فروش شرکت در سال مالی  گذشته افزون بر 25 هزار و 612 میلیارد تومان بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ