کد خبر: ۵۹۷۶۸
۱۲:۹ - ۱۳۹۶/۷/۳

خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای با فرمان صوتی ممکن شد
با همکاری وال مارت و گوگل:

خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای با فرمان صوتی ممکن شد

همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال مارت و گوگل موجب شده تا افراد بتوانند با استفاده از بلندگوی هوشمند گوگل هوم و ابزار گوگل اکسپرس خریدها را به صورت صوتی انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از اندرویدپلیس،همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال مارت و گوگل موجب شده تا افراد بتوانند با استفاده از بلندگوی هوشمند گوگل هوم و ابزار گوگل اکسپرس خریدها را به صورت صوتی انجام دهند. ارائه این خدمات باعث می شود تا مردم برای خرید کالاها دیگر نیازی به مراجعه به فروشگاه ها نداشته باشند.

اقلام قابل خرید به صورت صوتی در گوگل اکسپرس فهرست شده اند و کاربران با استفاده از حساب در گوگل به وال مارت متصل شده و می توانند این اقلام را خریداری کنند.

استفاده از این خدمات تنها زمانی رایگان خواهد بود که کاربران حداقل در حد 35 دلار خرید کنند. به عنوان نمونه یک کاربر در صورت تمایل به خرید قهوه از والمارت باید عبارت سفارش خرید قهوه از والمارت را در برابر گوگل هوم بر زبان آورد تا این کار انجام شود.

انجام این خریدها به شکل سنتی تر از سایت گوگل اکسپرس هم ممکن است و برای این کار برنامه موبایلی گوگل اکسپرس هم قابل استفاده خواهد بود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ