کد خبر: ۶۱۹۱۳
۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۷/۱۱

منتظر ابلاغ دو دستورالعمل مهم بازار در آینده ایی نزدیک باشید
یک مقام مسئول سازمان بورس در گفت وگو با بورس پرس:

منتظر ابلاغ دو دستورالعمل مهم بازار در آینده ایی نزدیک باشید

یک مقام مسئول در سازمان بورس، زمان تقریبی ابلاغ دو دستورالعمل مهم بازار در آینده ایی نزدیک را اعلام و عملی شدن تغییر حجم مبنا و دامنه نوسان را به آینده موکول کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اعلام قبلی مسئولان سازمان بورس، قرار بود بعد از نهایی شدن دستورالعمل های توقف و بازگشایی نمادها و اصلاح دامنه نوسان و حجم مبنا، رویه جدید معاملات در ماه گذشته آغاز شود که تاکنون عملی نشده و حتی طبق هماهنگی های اولیه ، برنامه خبری رئیس سازمان بورس در این باره که به گفته دو مسئول قرار بود یکی دو هفته پیش برگزار شود، برگزار نشد.

براساس  این گزارش، در این رابطه یک مقام مسئول در سازمان بورس به بورس پرس گفت: فرایند تحولات جدید بازار سرمایه از روزهای آینده آغاز می شود و ممکن است فردا یا اوایل هفته آینده ، با برنامه خبری رئیس سازمان بورس یا بدون برنامه خبری، دستورالعمل های جدید مربوط به توقف و بازگشایی نمادها ابلاغ شود.

وی ادامه داد: بنابراین فعالان بازار و مدیران از فردا تا چند روز دیگر منتظر اعمال رویه های جدید معاملات باشند.

وی درباره اینکه آیا دستور العمل حجم مبنا و دامنه نوسان نیز ابلاغ خواهد شد یا خیر ؟ توضیح داد: در این مرحله خیر. چرا که عملی شدن تغییرات در حجم مبنا نیازمند ایجاد ساختارهایی در مدیریت فناوری بورس تهران ، سپرده گذاری مرکزی و بورس و فرابورس است که هنوز مهیا نیست. بنابراین این مورد در آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ