کد خبر: ۶۱۹۵۵
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۷/۱۲

تحریم‌های آمریکا، انگلیس و اروپا خارج از چارچوب برجام ادامه خواهد یافت
مقامات آمریکایی و انگلیسی:

تحریم‌های آمریکا، انگلیس و اروپا خارج از چارچوب برجام ادامه خواهد یافت

مقامات آمریکایی و انگلیسی بر لزوم تداوم تحریم ها علیه ایران خارج از چارچوب توافق هسته ای تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، مقامات دپارتمان های مربوط به تحریم‌های آمریکا و انگلیس می‌گویند: امیدوارند به همراه اتحادیه اروپا تحریم ها علیه ایران را خارج از توافق هسته‌ای و در دیگر مسائل مربوط به آنچه که آنها فعالیت های مخرب ایران می‌خوانند ادامه بدهند.

جان اسمیت رئیس دفتر کنترل ارزیابی دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا در یک سخنرانی در شورای آتلانتیک گفت: این تحریم ها می‌تواند در زمینه حمایت ایران از تروریسم، نقض حقوق بشر، آزمایش موشک های بالستیک و دیگر فعالیت های بی ثبات کننده ایران باشد.

دنیل فراید از تحلیلگران شورای آتلانتیک و از سفرای آمریکا نیز در همین کارگروه در شورای آتلانتیک گفت: ایالات متحده یاد گرفته تحریم های یکجانبه اثرگذار نخواهد بود بلکه تحریم های چند جانبه به ویژه با همکاری اتحادیه اروپا موثر خواهد بود.

وی مدعی شد: آمریکا در زمینه فعالیت های هسته‌ای ایران یک مجموعه تحریم با اروپائی ها اعمال کرد که موفقیت آمیز بود.

دیوید مک کلین از مقامات اداره اجرای تحریم های خزانه داری انگلیس نیز گفت: بریتانیا به امنیت اروپا متعهد باقی خواهد ماند و علی رغم برگزیت با اتحادیه اروپا و آمریکا در این زمینه همکاری خواهد کرد.تحریم ها زمانی که از سوی چند کشور اجرا شوند همیشه قوی باقی خواهد ماند.

جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا نیز در سنای آمریکا گفت: هیچ مدرکی دال بر عدم پایبندی ایران به توافق هسته‌ای مشاهده نشده و در چنین شرایطی، وی مدافع ماندن در توافقی است که بودن در آن، امنیت ملی آمریکا را تأمین می‌کند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ