کد خبر: ۶۱۹۹۱
۱۵:۸ - ۱۳۹۶/۷/۱۲

محکومیت عضو مذاکرات هسته‌ای تأیید شد/  ۵ سال حبس
در دادگاه تجدیدنظر استان تهران:

محکومیت عضو مذاکرات هسته‌ای تأیید شد/ ۵ سال حبس

محکومیت یک عضو گروه مذاکرات هسته‌ای که پیشتر دستگیر شده و با قرار وثیقه آزاد بود، در دادگاه تجدیدنظر استان تهران تأیید شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، مرداد سال گذشته رسانه‌ها از دستگیری یک عضو گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای به‌اتهام جاسوسی خبر دادند،این خبر  هفتم شهریور 95 از سوی غلامحسین محسنی‌اژه‌ای معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه تأیید شد.

محسنی‌اژه‌ای چند ماه بعد در 15 اسفند سال گذشته در نشستی خبری در پاسخ به سؤالی درخصوص پرونده متهم دستگیرشده گروه مذاکرات هسته‌ای، از صدور کیفرخواست خبر داد و گفت: در پرونده این فرد قرار نهایی صادر شده و پرونده به دادگاه می‌رود تا رسیدگی لازم انجام شود.

پرونده این شخص پس از تکمیل تحقیقات از سوی دادسرا، برای رسیدگی به شعبه 15 دادگاه انقلاب به‌ریاست قاضی صلواتی ارجاع شد و نهایتاً دادگاه هم بعد از برگزاری چند جلسه محاکمه، حکم صادر شد.

سخنگوی قوه قضاییه دهم خرداد سال جاری از صدور حکم متهم این پرونده خبر داد و گفت: در ارتباط با این پرونده حکم دادگاه بدوی صادر شده اما قابل اعتراض است و طبعاً بعد از صدور حکم قطعی، قابلیت اطلاع‌رسانی دارد. در این پرونده اجمالاً حکم حبس صادر شده اما به‌لحاظ قانونی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه کنم.

به‌نقل از یک منبع آگاه، شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران برای این عضو دستگیرشده گروه مذاکرات هسته‌ای، 5 سال حبس صادر کرده بود که پرونده با اعتراض متهم به رأی صادره به دادگاه تجدیدنظر ارسال شد.

این منبع مطلع افزود: پرونده در دادگاه تجدیدنظر نیز مورد بررسی قرار گرفت و شعبه دادگاه تجدید نظر رأی شعبه بدوی، 5 سال حبس را تأیید کرده و حکم متهم این پرونده قطعی شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ