کد خبر: ۶۱۹۹۲
۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۷/۱۳

قابلیت ها و قیمت اپل واچ ۳ در ایران

قابلیت ها و قیمت اپل واچ ۳ در ایران

نسل سوم ساعت هوشمند اپل با عنوان اپل واچ۳ که درحال حاضر در بازار ایران نیز عرضه می شود،دارای قابلیت های فراوانی است که با توجه به قیمت آن،خریداران خاصی دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، اواخر شهریور ماه نسل سوم ساعت هوشمند اپل با عنوان اپل واچ3 رونمایی شد که شامل یک پردازنده دو هسته‌ای است و برای نخستین بار فناوری LTE را به همراه دارد.افزوده شدن این فناوری، اجازه استریم موسیقی و پاسخ به تماس های تلفنی را بدون نیاز به برقراری ارتباط با گوشی به کاربران را می‌دهد.

تراشه پردازشگر در نظر گرفته شده برای این ساعت 70 درصد سریعتر از نسخه قبلی است و بر ظرفیت سرعت وای‌فای نیز تا 85 درصد افزوده است.باتری آن هم تا 18 ساعت قابلیت کار خواهد داشت.

البته هم‌زمان با این رونمایی، سیستم‌عامل جدید این ساعت های هوشمند نیز با عنوان watchOS 4 رونمایی شد که سنسور تشخیص ضربان قلب در آن تقویت شده و به بهترین ظرفیت رسیده است.

براساس اعلام این شرکت، نسخه LTE ساعت جدید اپل 399 دلار قیمت دارد و قیمت مدل فاقد این امکان نیز 329 دلار است.در حال حاضر این ساعت نیز مانند آیفون8 وارد بازار و با قیمت دو میلیون و صد تا دو میلیون و دویست هزار تومان عرضه می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ