کد خبر: ۶۳۰۶۰
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۷/۱۶

نتایج مجمع شرکت پرحاشیه بورسی / برنامه واگذاری 30 درصدی سهام

نتایج مجمع شرکت پرحاشیه بورسی / برنامه واگذاری 30 درصدی سهام

مجمع عادی بطور فوق العاده شرکت پرحاشیه آذرآب با اکثریت 59 درصدی سهامداران و اخذ 3 تصمیم مهم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در پی برگزاری مجمع نوبت دوم و عادی بطور فوق العاده شرکت آذرآب که در 27 شهریور با حاشیه هایی مانند ممانعت از ورود نمایندگان بانک کشاورزی و ترک نماینده سازمان بورس به علت ابهام در مالکیت و ...سپس زندانی شدن فریبرز پرنا مدیرعامل "فاذر" همراه بود، دیروز مجمع عادی بطور فوق العاده این شرکت با تلاش های سهامدار عمده و مسئولان استان مرکزی در آرامش کامل و با حضور 59 درصد سهامداران در استانداری برگزار شد. 

در این مجمع صورت های مالی آذرآب به دلیل ابهام در بندهای ۵ و ۶ گزارش حسابرس تصویب نشد و سازمان حسابرسی به عنوان بازرس ویژه و حسابرس سال ۹۶ انتخاب شد. همچنین تصویب صورت های مالی به مجمع دی ماه موکول شد.

همچنین بر اساس تصمیمات مجمع، 7 شرکت مهندسی مشاور دریاساحل، نانو تثبیت خاک، شرکت ساختمانی کیش‌ساحل سازه، کیش‌متال، فنی‌مهندسی جنوب تأسیسات کیش، کیش‌اویل و شرکت فنی مهندسی جنوب تأسیسات که 5 شرکت دراین‌بین مورد حمایت شرکت کارگزاری بانک کشاورزی و دو شرکت مورد حمایت سهام‌دار حقیقی آذرآب بودند، به‌عنوان هیئت‌مدیره حقوقی جدید آذرآب برای 2 سال انتخاب شدند.این شرکت‌ها دو هفته مهلت خواهند داشت افراد حقیقی را برای حضور در هیئت‌مدیره معرفی کنند.

براساس این گزارش، در این میان حسین خزلی‌خرازی مدیرعامل کارگزاری بانک کشاورزی با اشاره به حضور نماینده این شرکت با مالکیت 30 درصدی سهام "فاذر" اعلام کرد: با توجه به جایگاه شرکت آذرآب در صنعت و عدم مأموریت کارگزاری بانک کشاورزی در حوزه نفت و گاز و انرژی، طبق تفاهمی ‌با دیگر سهامداران  قصد داریم سهام را ترجیحا به یکی از شرکت‌های تخصصی یا یک شرکت بزرگ دیگر در حوزه انرژی واگذار کنیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ