کد خبر: ۶۳۰۶۷
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۷/۱۶

بیانیه حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه درباره شایعات اخیر

بیانیه حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه درباره شایعات اخیر

حفاظت و اطلاعات کل قوه قضائیه درباره شایعات روزهای اخیر و مرتبط با رئیس قوه قضائیه، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از میزان، در پی انتشار برخی شایعات واهی در فضای مجازی و نسبت‌دادن این ادعاهای کذب به مسئولان عالی دستگاه قضا، مرکز حفاظت و اطلاعات کل قوه قضائیه ضمن رد شایعات و نامه‌های مجعول، ناشیانه و کذب منتسب به این مرکز بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: مردم شریف ایرا، یکی از شگردهای رژیم‌های سلطه و دشمنان نظام جمهوری اسلامی از بدو تاسیس تاکنون دامن‌زدن به شایعات از طریق تبلیغات وسیع، انجام عملیات روانی در سطحی گسترده و تخریب چهره نظام اسلامی و مسئولان عالی‌رتبه نظام با هدایت سرویس‌های جاسوسی بیگانه بوده است.

با توسعه فضای مجازی، دشمنان قسم‌خورده نظام که در جریان فتنه، سیلی محکمی از حضور مردم متدین، ایستادگی نهادهای امنیتی و قاطعیت قوه قضائیه خورده‌اند، تلاش می‌کنند با گسترش شایعات بی‌اساس و انتشار اخبار سراسر کذب و نسبت‌دادن مطالب واهی به نیروهای امنیتی، اعتماد عمومی را مخدوش سازند.

شایعات و نامه‌های مجعول ناشیانه و کذب منتسب به حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در طول هفته‌های اخیر از جمله به‌اصطلاح دو نامه اخیرالانتشار در همین راستا صورت پذیرفته است و خود گویای شدت خشم معاندان از دستگاه قضایی، مسئولان عالی آن و این مرکز می‌باشد.

اسناد ادعایی مذکور، صددرصد کذب و واهی است و علائم کذب‌بودن آن از همان ظاهر نامه‌ها هم هویدا است. این‌گونه دست‌ و پازدن ضدانقلاب فراری و فتنه‌گران مأیوس، گویای شدت استیصال آنان است و ما مطمئنیم مردم بصیر و فهیم کشورمان راه را بر این‌گونه توطئه‌ها خواهند بست.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ