کد خبر: ۶۳۰۹۴
۱۷:۶ - ۱۳۹۶/۷/۱۶

بانک موبایلی در آینده ای نزدیک در راه است
رئیس کانون بانک های خصوصی:

بانک موبایلی در آینده ای نزدیک در راه است

رئیس کانون بانک های خصوصی با تاکید بر آمادگی استفاده از فناوری های نوین در شبکه بانکی،از ایجاد بانک موبایلی در آینده ای نزدیک با رفع محدودیت ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،کوروش پرویزیان در نشست خبری سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران درجمع خبرنگاران گفت: در سند چشم انداز 20 ساله، ایران به عنوان یک کشور پیشرو در نظر گرفته شده که صنعت مالی و حوزه پرداخت از جمله مباحث قابل توجه و موثر در این زمینه است.  البته باوجود تحریم ها، نظام بانکی ایران توانست در حوزه پرداخت ، سخت افزار و نرم افزار و همچنین در حوزه امنیت و تبادل داده، شرایط رو به جلویی داشته باشد.

پرویزیان گفت: شرایط فعلی اقتصاد ایجاب می‌کند تا کیفیت خدمات مالی برای مردم تضمین شود و اگر اخلال خارجی در حوزه نظام های پرداخت و صنعت بانکی صورت می‌گیرد، چنین رویدادهایی به ثبات و پایداری مالی ‌جلوگیری از اختلالات کمک خواهد کرد.

وی ضمن تأکید بر آمادگی استفاده از فناوری های نوین در شبکه بانکی تصریح کرد: در حال حاضر در برخی بانک‌های دنیا تمامی خدمات از جمله افتتاح حساب مشتریان به صورت الکترونیک ارائه می شود اما در ایران برخی محدودیت ها وجود دارد که امیدواریم با رفع آنها، بانک موبایلی در آینده ای نزدیک ایجاد شود و نیازی به حضور در شعب بانکی نباشد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ