کد خبر: ۶۳۰۹۹
۰:۰ - ۱۳۹۶/۷/۱۷

برنامه افزایش سرمایه ۲۰۰ و ۸۸ درصدی دو شرکت از سود انباشته

برنامه افزایش سرمایه ۲۰۰ و ۸۸ درصدی دو شرکت از سود انباشته

دو شرکت فرابورسی سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان و زیر مجموعه گروه مالی بانک مسکن،برنامه افزایش سرمایه ۲۰۰ و ۸۸ درصدی از محل جذاب سود انباشته را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرمایه گذاری فرابورسی توسعه و عمران کرمان با سرمایه 20 میلیارد تومانی که در مرداد سال جاری اقدام به تعدیل 937 درصدی سود کرد، درحالی قصد افزایش سرمایه 900 درصدی از محل جذاب سود انباشته را 7 مهر ماه جاری در برنامه داشت که با عدم موافقت سازمان بورس، هم اکنون برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی از محل جذاب سود انباشته را اعلام کرده تا 60 میلیارد تومانی شود.

تامین مالی "کرمان" درصورت موافقت سازمان بورس با هدف جبران مخارج مشارکت درافزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر که بطور عمده شرکت آرین ماهتاب گستر مدنظر است،صورت می پذیرد.شرکت پرس تر با 6.04 درصد و گروه استراتوس پارس با 2.45 درصد سهم در ترکیب سهامداری این سرمایه گذاری حضور دارند.

همچنین شرکت فرابورسی مهندسی ساختمان و تأسیسات راه آهن با سرمایه 8 میلیارد تومانی که گروه مالی بانک مسکن سهامدار عمده 71.5 درصدی ان محسوب می شود، درصدد است درصورت موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه 88 درصدی،7 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید.

"بالاس" این تامین مالی را از محل سود انباشته و درجهت اصلاح ساختار مالی،تامین سرمایه در گردش مورد نیاز از طریق جلوگیری از خروج وجه نقد و همچنین جبران مخارج سرمایه ای انجام می دهد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ