کد خبر: ۶۳۱۲۵
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۷/۱۷

دعوت سهامداران خاص شرکت تازه وارد بورس

دعوت سهامداران خاص شرکت تازه وارد بورس

شرکت تازه وارد "های وب" که تاکنون دوبار شفاف سازی کرده و قبل از عرضه اولیه ، جلسه معارفه گذاشته در اقدامی جدید سهامداران مالک بیش از ۸۰۰ هزار سهم را به شام دعوت کرده تا مدیران آن ضمن پاسخ گویی ، برنامه های آینده را اعلام کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت داده گستر عصر نوین که 22 شهریور با عرضه اولیه 10 درصد سهام و کشف قیمت 285 تومانی هر سهم وارد بورس شده ، دست به اقدامی جدید زد.

سهام "های وب" طی 14 روز کاری با رشد 54 درصدی قیمت ، دیروز به 441 تومان رسیده و مدیرعامل آن تاکنون دو بار توضیحاتی درباره محل صرف درآمد 110 میلیارد تومانی ناشی از فروش سهام و عدم تغییر پیش بینی سود 386 ریالی هر سهم سال جاری توضیح داده و قبل از عرضه اولیه سهام ، اقدام به برگزاری جلسه معارفه و نشست خبری کرده است.

براساس این گزارش ، این شرکت تازه وارد بورسی ، سهامداران مالک بیش از 800 هزار سهم را از ساعت 18 الی 21 به صرف شام در هتل اسپیناس پلاس دعوت کرده تا مدیران این شرکت بورسی ضمن پاسخ گویی ، برنامه های آینده را اعلام کنند.

در این دعوت نامه تاکید شده به دلیل محدودیت فضا، هر نفر بیش از یک همراه نداشته باشد و باید معرفی نامه سهامداران حقوقی و کارت شناسایی همراه مدعوین باشد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ