کد خبر: ۶۳۱۴۱
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۷/۱۷

"حآسا" با ۱۲۰ تومان کشف قیمت شد/ ۵ مرتبه بالاتر از P/E گروه و ثبت رکورد جدید

با آغاز عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام آسیا سیر ارس در فرابورس، هر سهم هشتمین شرکت جدید سال ۱۲۰ تومان کشف قیمت و با رکورد جدیدی در تعداد خریداران همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز که شاخص بورس با رشد اندک 46 واحدی همراه بود و نامه بانک مرکزی در مورد استقرار نظام جدید کارمزد شرکت های ارایه دهنده خدمات پرداخت بازتاب وسیعی داشت، 10 درصد سهام شرکت آسیا سیر ارس در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه شد

در این عرضه که شامل 80 میلیون سهم با محدوده قیمتی 115 تا 120 تومانی هر سهم بود ، هرسهم "حآسا" 120 تومان کشف قیمت شد. در این میان با توجه به پیش بینی سود 78 ریالی هرسهم سال جاری ، نسبت P/E  این شرکت 15.3 مرتبه محاشبه شد که حدود 5 مرتبه از نسبت 10.3 مرتبه ایی گروه حمل و نقل بالاتر است.

همچنین سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 850 سهم تعیین شده بود که با توجه به حضور 126 هزار و 740 خریدار که رکورد جدیدی برای تعداد خریداران سهام در عرضه اولیه محسوب می شود، سهمیه هر کد 623 سهم خواهد بود.

این شرکت بعد از به پرداخت، مبین وان کیش، هتل کوثر اصفهان ، چدن سازان ، تولید و صادرات ریشمک ،داده گستر عصر نوین و لیزینگ ایران و شرق، هشتمین شرکت جدید سال محسوب می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ