کد خبر: ۶۳۱۵۲
۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۷/۱۸

دو شرکت دیگر برای عرضه اولیه سهام معرفی و آماده می شوند
امروز:

دو شرکت دیگر برای عرضه اولیه سهام معرفی و آماده می شوند

امروز مدیران دو شرکت پگاه آذربایجان شرقی و عطرین نخ قم با اعلام آخرین وضعیت، شرایط عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام در روزهای آینده را مهیا می کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در ادامه ورود شرکت های جدید به بازار سهام ، امروز مدیران دو شرکت پگاه آذربایجان شرقی و عطرین نخ قم با اعلام آخرین وضعیت به خبرنگاران بازار سرمایه، شرایط عرضه اولیه 10 درصد سهام در روزهای آینده را مهیا می کنند.

براساس این گزارش، "نطرین" که خرداد سال جاری به عنوان هشتاد و هفتمین شرکت در بازار دوم معاملات فرابورس و در گروه منسوجات درج شده دارای اسمی 10 میلیارد تومانی بوده و به عنوان سیزدهمین شرکت از گروه گلریز قم ، بهمن 93 با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس افتتاح شده و 99 درصد سهام آن متعلق به فردی بنام حامد مقدم (رئیس هیات مدیره ) است که با 100 نیروی کار ، بزرگترین و متنوع ترین واحد تابندگی کشور از نظر نوع تولیدات بشمار می رود.

مشاور پذیرش این شرکت که سود هر سهم سال مالی اسفند جاری را 597 ریال پیش بینی و در سه ماه اول 170 ریال معادل 28 درصد را پوشش داده ، شرکت مشاور سرمایه گذاری ایده مفید و کارگزار عرضه کننده سهام آن کارگزاری رضوی خواهد بود.

همچنین در حالی سهام دو پگاه گلستان و گلپایگان سال گذشته در فرابورس عرضه شده اند که شیر پگاه آذربایجان شرقی شهریور 94 با نماد " غپآذر" در بازار دوم فرابورس ایران درج شده بود اما خبری از واگذاری سهام آن نشده بود.

این شرکت با سرمایه اسمی 20 میلیارد تومانی به عنوان صد و بیست و چهارمین شرکت فرابورسی و پنجاه و نهمین شرکت بازار دوم در گروه فرآورده های غذایی و آشامیدنی پذیرفته شده و سود هر سهم سال مالی جاری را 332 ریال با پوشش 89 ریالی معادل 21 درصد در سه ماه اول سال همراه کرده است.

این شرکت از سال 75 بعنوان یکی از کارخانه های شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی با ظرفیت اولیه 150 تن در شهرستان تبریز به بهره برداری رسیده و با  229 نیروی انسانی ، جزء واحدهای تجاری فرعی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه ) با مالکیت 99 درصدی است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ