کد خبر: ۶۳۱۹۷
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۷/۱۹

سئوال بی پاسخ نماینده مجلس به انتصاب پسر و سکه ای که داده نشد !

سئوال بی پاسخ نماینده مجلس به انتصاب پسر و سکه ای که داده نشد !

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در واکنش به انتشار خبر انتصاب فرزندش در شهرداری چمخاله گفت: این مسائل کوچک را رها کنید و بروید ببینید دانه‌درشت‌ها کجا هستند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایلنا، مهرداد لاهوتی در واکنش به انتشار خبر انتصاب فرزندش در شهرداری چمخاله گفت: این مسائل کوچک را رها کنید و بروید ببینید دانه‌درشت‌ها کجا هستند.

وی در پاسخ به سؤالی درباره سخنان پیشین مبنی بر اینکه فرزندش هرگز شهرداری چمخاله را نمی‌پذیرد، گفت: خبرنگاران باید ‌دنبال سوژه‌های بزرگ باشند. بروید ببینید به‌عنوان مثال خانواده وزرا و معاونان کجا هستند. ببینید خانواده جهانگیری کجا هستند.

این نماینده مجلس از توضیح درباره انتصاب فرزندش به‌عنوان شهردار چمخاله خودداری کرد و افزود: یکی از برادرانم شهید شده، خودم هم جانباز هستم و یک برادر دیگر جانباز هم دارم. پدرمان هم حدود ۳۰ ماه در جبهه‌ها جنگیده است.

لاهوتی ادامه داد: شهرداری این شهر کوچک را رها کنید. بروید دنبال دانه‌درشت‌ها.

بنابراین گزارش،لاهوتی‌ چندی پیش در پی انتشار اخباری درباره احتمال انتصاب کمیل لاهوتی‌بائوج به‌عنوان شهردار چاف و چمخاله در استان گیلان، ضمن تکذیب این خبر، گفته بود اگر کسی حکم انتصاب فرزندش را نشان دهد، به آن فرد یک سکه خواهد داد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ