کد خبر: ۶۳۱۹۸
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۷/۱۹

بانک صادرات زیانده 1.2 هزار میلیارد تومان وام می دهد
به 300 هزار بازنشسته:

بانک صادرات زیانده 1.2 هزار میلیارد تومان وام می دهد

بانک صادرات با زیان 1.3 هزار میلیارد تومانی سال مالی گذشته ، به 300 هزار بازنشسته 1.2 هزار میلیارد تومان وام می دهد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، بانک صادرات که برای سال مالی اسفند گذشته 1.3 هزار میلیارد تومان معادل یک پنجم سرمایه 5.7 هزار میلیارد تومان زیان شناسایی کرده و هنوز مجمع سال مالی قبل را برگزار نکرده به 300 هزار بازنشسته 1.2 هزار میلیارد تومان وام می دهد.

این برنامه طبق تفاهم‌نامه‌‌ با صندوق بازنشستگی کشوری بوده و قرار است به هر بازنشسته 4 میلیون تومان تسهیلات داده شود.

در این رابطه حامد شمس مدیر روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: با توجه به حساب بازنشستگان صندوق بازنشستگی در بانک صادرات ، همه‌ساله این بانک با توجه به گردش مالی بالایی که دارد، پول و اعتباری را بابت وام به بازنشستگان ثبت‌نامی این صندوق پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه این وام بسته به اینکه تعداد بازنشستگان پرداخت می‌شود، اضافه کرد: بانک صادرات در سال مالی ٩٣-٩٢، ٦٤ میلیارد تومان، سال مالی ٩٤-٩٣، ‌٤٠٠ میلیارد تومان، سال مالی ٩٥-٩٤، ‌٥٠٠ میلیارد تومان، سال مالی ٩٦-٩٥،‌ ٧٥٠میلیارد تومان و نیمه دوم سال ٩٦ تا نیمه دوم سال آینده هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان  وام پرداخت کرده است.

شمس افزود: براین‌اساس، در سال مالی ٩٣-٩٢، ٣٢ هزار نفر ثبت نام کردند که به هر نفر دو میلیون تومان، در سال مالی ٩٤-٩٣،‌ نیز دو میلیون تومان، در سال مالی ٩٥-٩٤، دو میلیون تومان، در سال مالی ٩٦-٩٥ سه میلیون تومان پرداخت شد و سال جاری نیز چهار میلیون تومان از سوی بانک صادرات به ٣٠٠هزار بازنشسته این صندوق پرداخت می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ