کد خبر: ۶۳۲۲۵
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۷/۲۱

کنتورسازی به زودی دو مجمع برگزار می کند/ تلاش برای حل مشکلات سهامداران
مشاور رئیس سازمان بورس:

کنتورسازی به زودی دو مجمع برگزار می کند/ تلاش برای حل مشکلات سهامداران

مشاور رئیس سازمان بورس با اعلام تلاش برای حل مشکلات سهامداران کنتورسازی ایران از برگزاری دو مجمع فوق العاده و سالانه طی دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، یاسر فلاح در مورد آخرین وضعیت کنتورسازی ایران که از شهریور سال گذشته با توقف نماد در بورس ، دستگیری و زندانی شدن مدیرعامل و حواشی مرتبط با اتاق اصناف در مورد صندوق های فروشگاهی ، تجمع اعتراضی سهامداران و... مواجه شده به صدا و سیما گفت: در آخرین جلسه کارگروه رسیدگی به مشکلات کنتورسازی که دیشب برگزار شد تصمیماتی درباره این شرکت گرفته شد که ظرف روزهای آینده عملی می شود.

وی ادامه داد: آگهی مجمع فوق العاده و سالانه "آکنتور" به احتمال زیاد در هفته آینده منتشر و ظرف دو هفته آینده نیز مجمع این شرکت برگزار خواهد شد.

فلاح افزود: تخلف هیئت مدیره و مدیران این شرکت در ارائه اطلاعات غلط و اتهام دستکاری در بازار متوجه آنها بود و کمیته رسیدگی تصمیم گرفت تا از طریق برگزاری مجمع هیئت مدیره جدیدی برای کنتورسازی انتخاب کند.

مشاور رئیس سازمان بورس گفت: استقرار هیئت مدیره جدید برای شرکت کنتورسازی باعث می شود این شرکت کارهای عملیاتی و اجرایی خود را دو باره آغاز کند و تمام تلاش ما این است که این شرکت به عنوان یک مجموعه قدیمی و تولیدی از بین نرود. تمام این اتفاقات با پیگیری های سازمان بورس انجام می شود چون به اعتقاد سازمان بورس این شرکت قدیمی باید ادامه حیات داشته باشد تا بتواند به سهامدارانش کمک کند.

فلاح افزود: نباید به خاطر اشتباهات مدیران این مجموعه اتفاق بدی برای این شرکت تولیدی بیفتد و باید این شرکت به تولید و کار برگردد و مشکل سهامداران حل شود. متاسفانه به خاطر طمع برخی افراد بیرون شرکت و برخی از مدیران داخلی این شرکت مشکلاتی به وجود آمده که با شروع به کار دوباره این شرکت و در مدار تولید قرار گرفتن مشکلات سهامداران حل می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ