کد خبر: ۶۳۲۶۵
۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۷/۲۲

هزینه ۱۰۰۰ میلیارد دلاری ترامپ برای عربها/ نگرانی اصلی مسائل داخلی
کارگزار بورس اعلام کرد:

هزینه ۱۰۰۰ میلیارد دلاری ترامپ برای عربها/ نگرانی اصلی مسائل داخلی

کارگزار بورس با اعلام هزینه ۱۰۰۰ میلیارد دلاری سخنرانی ترامپ برای عربها گفت: تهدید ترامپ می تواند ایران را در فشار قرار دهد اما نگرانی اصلی اقدامات غلط سیاست داخلی و اقتصاد از جمله ترازنامه متورم بانک ها و سود واهی است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شاهین چراغی رئیس هیات مدیره کارگزاری مهرآفرین درباره تبعات مواضع اخیر ترامپ درباره برجام اعلام کرد: سخنرانی شب گذشته ترامپ حداقل ۱۰۰۰ میلیارد دلار برای کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس هزینه در بر خواهد داشت.

سبک ترامپ در اداره کشور و سیاست جهانی، بلوف های یک بازرگان است که می خواهد با تخریب رقیب اقدام به فروش کالاها به دیگران آن هم به چند برابر قیمت کند. همچنان که حضرت امام فرمودند امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند اما نگران کارهای غلطی هستم که در حوزه سیاست داخلی و اقتصاد کشور در این چندین دهه انجام داده ایم و مرتب تکرار می کنیم.

شاید وفاق ملی در شرایط داخلی بیش از گذشته نیاز باشد. مملکت نیازمند آرامش و عقلانیت و تصمیمات عقلایی است. مواضع موگرینی نشان داد جناب ظریف چگونه به ظرافت برجام را بافته اما متاسفانه دلواپسان ما از ابتدای مذاکرات برجام همگام با ترامپ علاقه مند بودند تارو پود برجام را تخریب کنند و امروز همگامی انان با ترامپ بیشتر هویدا می شود.

تهدید ترامپ می تواند ما را در فشار قرار دهد اما نگرانی اصلی ترازنامه متورم بانک ها و سود واهی است که بالغ بر 60 میلیارد دلار در سال در حساب های آنان ثبت می شود . آن هم بدون اینکه تولید ناخالص ملی رشد موثری داشته باشد.

تهدید ما امریکا نیست. چون ایران از نظر ایدیولوژیک هیچ وقت با آنان نقطه مشترک  نرسیده و نخواهیم رسید و دشمنی آنان با ما تغییری نکرده است. تهدید امروز ، نقدینگی دییجتالی در سیستم بانکی است که هر شب ساعت ۱۲ شب برای سپرده گذاران پیامک ارسال می شود که سود واهی سپرده شما به حسابتان واریز شد .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ