کد خبر: ۶۳۲۸۱
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۷/۲۲

تسویه 2 هزار میلیارد تومان از بدهی پیمانکاران با عرضه اخزا و تهاتر
معاون وزیر راه خبر داد:

تسویه 2 هزار میلیارد تومان از بدهی پیمانکاران با عرضه اخزا و تهاتر

معاون وزیر راه با بیان اینکه در نیمه اول سال ۱۰۰۰ میلیارد تومان از بدهی پیمانکاران پرداخت شد، گفت: تا پایان سال ۲۰۰۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران از طریق عرضه اخزا و تهاتر پرداخت خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، داوود کشاورزیان‌ درباره آخرین پرداختی‌ها به پیمانکاران و اتخاذ سیاست‌های جدید برای تسویه بدهی‌ها اظهار داشت: تصمیم جدیدی که برای تسویه بدهی پیمانکاران اتخاذ شده، این است که مطالبات پیمانکاران از سازمان راهداری با بدهی آنها به بانک‌ها تهاتر شود.

وی افزود: در 6 ماه گذشته فهرستی از میزان بدهی پیمانکاران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به بانک ها تهیه شد و تعدادی از پیمانکاران برای تهاتر مطالبات از سازمان با بدهی‌ها به بانک‌ها، در اولویت این فهرست قرار گرفتند و به بانک ها معرفی شدند.در این مدت از همین طریق، 700 میلیارد تومان از بدهی به پیمانکاران تسویه شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه‌ در سال جاری دولت توجه جدی به موضوع پرداخت بدهی‌های پیمانکاران داشته، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق ارائه اخزا و تهاتر مطالبات پیمانکاران با بدهی‌ها به بانک‌ها توانسته‌‌ایم 1000 میلیارد تومان از بدهی های سازمان را بپردازیم‌.

کشاورزیان‌ گفت: پرداخت مطالبات پیمانکاران از طریق تهاتر با بدهی‌ به بانک‌ها یک روش جدید است و به همین دلیل، پروسه موافقت نهادهای اقتصادی با این طرح و اجرای آن کمی زمان بر بود اما با کمی تاخیر به اجرا رسید و با موافقت پیمانکاران هم همراه بود.

وی با بیان اینکه در سال جاری حجم بیشتری از مطالبات پیمانکاران را با اخزا پرداخت خواهیم کرد، اظهار داشت : پیش بینی می کنیم تا پایان سال در مجموع 2000 میلیارد تومان از بدهی پیمانکاران را پرداخت کنیم.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ