کد خبر: ۶۳۲۸۲
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۷/۲۲

کاربران ایرانی اینستاگرام به خانواده ترامپ تاریخ و جغرافیا آموختند

کاربران ایرانی اینستاگرام به خانواده ترامپ تاریخ و جغرافیا آموختند

میلیون‌ها کاربر ایرانی اینستاگرام با حضور در صفحات شخصی رییس جمهور امریکا و دختر و پسر ارشد وی به این افراد تاریخ و جغرافیا آموختند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، در فاصله کوتاهی بعد از پایان سخنرانی توهین آمیز و بی منطق دونالد ترامپ علیه ملت و دولت ایران که با تحریف نام خلیج فارس نیز همراه بود، میلیون ها ایرانی در صفحات مربوط به ترامپ و اقوام وی حضور یافتند و با ارسال نظراتی به وی تلفظ صحیح نام خلیج فارس را آموزش دادند.

همچنین این کاربران به ذکر مختصر تاریخچه دخالت های آمریکا در ایران شامل کودتای 28 مرداد، مقابله با انقلاب، حمایت از رژیم بعث در ایام جنگ تحمیلی، سرنگون ساختن هواپیمای مسافربری ایران، حمایت از گروه تروریستی داعش و غیره پرداختند.

از پرکاربردترین هشتگ های کاربران ایرانی در اینتساگرام در پاسخ به ترامپ می توان به #persian_gulf_for_ever، #persiangulf، #الخلیج_الفارسی، #لبیک_یا_خامنه_اى، #shutup_trump، #trump_is_stupid و غیره اشاره کرد.

آخرین پست دونالد ترامپ در اینستاگرام که به تشریح محتوای سخنرانی زننده وی اختصاص یافته شاهد حضور بیش از یک میلیون کاربر ایرانی بوده که هر یک به شیوه‌ای به رئیس جمهور امریکا اعتراض کرده اند.بخش زیادی از حدود 20 هزار پیام ارسالی برای پست آخر ایوانکا ترامپ دختر دونالد ترامپ هم مربوط به همین موضوع است. چند هزار نفر از کاربران نیز حساب رسمی کاخ سفید در اینستاگرام را برای بیان اعتراض برگزیده اند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ