کد خبر: ۶۳۳۰۳
۱۱:۳ - ۱۳۹۶/۷/۲۳

عقب نشینی وزارت اطلاعات اسرائیل از موضع جنگ با ایران

عقب نشینی وزارت اطلاعات اسرائیل از موضع جنگ با ایران

سخنگوی وزیر اطلاعات اسرائیل معتقد است از اظهارات وزیر اطلاعات این کشور در مصاحبه اخیر درباره ایران مبنی بر احتمال جنگ، سوء برداشت شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز،سخنگوی وزیر اطلاعات اسرائیل در واکنش به سخنان وزیر اطلاعات با شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی مبنی بر اظهارات ترامپ و احتمال جنگ با ایران گفت: وی به این مساله اشاره نکرده که اظهارات اخیر ترامپ احتمالا منجر به جنگ با ایران خواهد شد.

کاتس در این مصاحبه در پاسخ به سئوال آیا از اظهارات ترامپ علیه ایران خطر جنگ را احساس می کند، گفته بود: قطعا بله.تصور می کنم که این سخنرانی بسیار مهم بوده است. ایران، کره شمالی جدید است. ما تحولات را زیر نظر داریم.

سخنگوی اسراییل تاکید کرد: پاسخ مستقیما در ارتباط با بخش نخست سئوال بوده و منظور وی این بوده که اظهارات و سخنرانی ترامپ و راهبرد جدید آمریکا در قبال ایران، بی شک موجب تغییرات واقعی خواهد شد.

کاتس معتقد است سخنرانی ترامپ، نشانگر عزم قاطع برای مقابله با تهدیدات ناشی از ایران از جمله تهدید هسته‌ای و موشک بالستیک،حمایت از سازمان‌های تروریستی، فعالیت‌های تجاوزکارانه در منطقه و موارد نقض حقوق بشر است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ