کد خبر: ۶۳۳۳۶
۰:۰ - ۱۳۹۶/۷/۲۴

جزئیات تامین مالی ۳۰۰ میلیارد تومانی گل گهر اعلام شد
توسط مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی:

جزئیات تامین مالی ۳۰۰ میلیارد تومانی گل گهر اعلام شد

مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه از موافقت اصولی با تامین مالی ۳۰۰ میلیارد تومانی گل گهر از طریق انتشار صکوک اجاره خبر داد و جزئیات آن را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،  غلامرضا ابوترابی با اشاره به اینکه شرکت هایی در حوزه صنعت و معدن نظیر چادرملو ،توسعه ملی و ... از طریق انتشار انواع صکوک در بازار سرمایه تامین مالی شده اند، اعلام کرد: سازمان بورس موافقت اصولی عرضه صکوک اجاره شرکت گل گهر را به ارزش 300 میلیارد تومان جهت تامین بخشی از منابع لازم برای مشارکت در افزایش سرمایه شرکت سرمایه پذیر و تامین سرمایه در گردش صادر کرد.

وی افزود: این اوراق 4 ساله، با نرخ سود 18 درصد و با نام از طریق شرکت بورس تهران عرضه خواهد شد که ناشر این اوراق شرکت واسط مالی اردیبهشت سوم با مسئولیت محدود است.

این مقام مسئول در خصوص دیگر ارکان انتشار این اوراق توضیح داد: ضامن صکوک اجاره گل گهر، بانک پارسیان و شرکت تامین سرمایه امید نیز مسئولیت بازار گردانی و تعهد پذیره نویسی این اوراق را بر عهده دارد،عامل پرداخت همانند دیگر انتشارهای صکوک، شرکت سپرده گذاری مرکزی است.

ابوترابی عنوان کرد: از جمله شرکت هایی که در حوزه صنعت و معدن از طریق انتشار انواع صکوک در بازار سرمایه تامین مالی شده اند می توان به انتشار صکوک 150 میلیارد تومانی چادرملو در مهر سال جاری اشاره کرد که با پرداخت آخرین اجاره بها و مبلغ اصل اوراق سررسید شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ