کد خبر: ۶۳۳۴۵
۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۷/۲۴

تاخیر 14 ماهه سازمان حمایت و مشکل نمایندگی‌ها در تحویل خودرو
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران مطرح کرد:

تاخیر 14 ماهه سازمان حمایت و مشکل نمایندگی‌ها در تحویل خودرو

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با انتقاد از تاخیر ۱۴ ماهه سازمان حمایت در اعلام اسامی شرکت‌های متخلف در پیش فروش خودرو گفت: نمایندگان رسمی بیش از ظرفیت ثبت‌نام کرده‌ و نمی‌توانند خودرو را به مشتری تحویل دهند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، سعید مؤتمنی با اشاره به اعلام نام ۷ شرکت از سوی سازمان حمایت به‌عنوان شرکت‌های متخلف در پیش‌فروش خودرو، اظهار داشت: طبق مصوبه ۱۸ فروردین ۹۵ دولت، شرکت‌هایی می‌توانند برای پیش‌‌فروش خودرو اقدام کنند که دارای مجوز از وزارت صنعت باشند،در حالی که از تاریخ این مصوبه تاکنون برخی شرکت‌ها نسبت به پیش‌‌فروش خودرو بدون دریافت مجوز اقدام کرده‌اند.

وی با بیان گذشت بیش از یک سال از این اتفاق، به‌تازگی صدای سازمان حمایت درآمده، افزود: حالا که شکایت‌های زیادی نسبت به پیش‌فروش‌های غیرقانونی خودرو مطرح شده، سازمان حمایت با تاخیر به این مساله ورود و نام شرکت‌های غیرمجاز را اعلام کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به توقف ثبت‌سفارش خودرو  ادامه داد: در خرداد ماه که ثبت‌نام‌ها بسیار زیاد بود و شکایت‌های زیادی مطرح می‌شد، هیچ عکس‌العملی را از سوی سازمان حمایت شاهد نبودیم و حتی در برخی موارد نیز از این شرکت‌ها حمایت عملی می‌شد.

مؤتمنی تاکید کرد: در حال حاضر تعداد شکایت‌های ارائه شده به سازمان صنعت استان تهران بسیار زیاد شده و به همین دلیل سازمان حمایت مجبور به ورود به مساله شده، در حالی که وظیفه‌ جلوگیری از جرم دارد. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر تحویل خودرو توسط برخی نمایندگی‌های رسمی فروش خودرو نیز صورت نمی‌گیرد، گفت: این شرکت‌ها حدود ۱۲ ماه است که بیش از ظرفیت ثبت‌نام انجام داده‌اند، اما نمی‌توانند خودرو را به مشتری تحویل دهند، به‌نحوی‌که تعهدات اسفند ۹۵ را نیز به بهانه بسته بودن سایت ثبت‌سفارش، عملی نکرده‌اند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ