کد خبر: ۶۳۳۵۶
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۷/۲۴

3 اولویت‌ مدیرعامل جدید برای نهاد ناظر پالایشگاه ها / راه تامین 20 میلیارد دلار

3 اولویت‌ مدیرعامل جدید برای نهاد ناظر پالایشگاه ها / راه تامین 20 میلیارد دلار

مدیرعامل جدید شرکت ملی پالایش و پخش 3 اولویت‌ مهم 4 سال آینده را اعلام کرد و گفت: سهامداران پالایشگاه‌ها امکان تامین 20 میلیارد دلار برای نوسازی را ندارند و باید از صندوق توسعه ملی پیگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، علیرضا صادق آبادی که به تازگی جانشین کاظمی در شرکت ملی پالایش و پخش شده ، امروز در مراسم تودیع و معارفه درباره اولویت های 4 سال آینده اظهار داشت: اولین اولویت اتمام هر سه فاز پالایشگاه ستاره خلیج فارس با هدف حذف بار روانی تولید بنزین استاندارد و رفع مشکل آلودگی هوا کلانشهر است.

وی افزود: کاهش تصدی دولت در شرکت ملی پالایش و پخش و ایجاد فضای مناسب برای مشارکت بخش خصوصی در طرح‌های توسعه‌ای، اولویت دیگر است. در این میان سهامداران بخش خصوصی و عمومی امکان تامین 20 میلیارد دلار برای نوسازی پالایشگاه‌ها را ندارند و باید از طریق صندوق توسعه ملی تامین مالی شود.

صادق آبادی با اشاره به اینکه اجرای طرح برندینگ با مشارکت پالایشگاه‌ها امکان پذیر خواهد بود، ادامه داد: از سال 2020 که فروش نفت کوره ایران با این کیفیت سخت خواهد شد، باید طرح توسعه هایی که سرمایه بر هم هستند ، عملی شوند که با توجه به فرصت اندک، باید برنامه کوتاه مدت تلفیق نفت کوره، نفت خام و فرآورده بررسی شود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ