کد خبر: ۶۳۳۶۱
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۷/۲۴

فردا:

"پرشیا" ۲۰۰ میلیارد معرفی می شود و به صف عرضه اولیه می رود

جلسه معارفه شرکت توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا، فردا برگزار می شود تا این شرکت ۲۰۰ میلیارد تومانی هم آماده عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام در بورس تهران شود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی بورس تهران طی سال جاری میزبان عرضه اولیه دو شرکت به پرداخت ملت و داده گستر عصر نوین بوده و فولاد کاوه جنوب کیش را هم در نوبت واگذاری دارد که جلسه معارفه شرکت توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا فردا برگزار می شود تا این شرکت 200 میلیارد تومانی هم آماده عرضه اولیه 10 درصد سهام در بورس تهران شود.

این جلسه ساعت 14 فردا در سالن سپهر هتل ارم و با حضور مدیران شرکت و نماینده سهامدار عمده آن شرکت گروه توسعه انرژی تدبیر با 99.9 درصد برگزار می شود .

براساس این گزارش، در پی موافقت 24 مهر سال گذشته هیات ‌پذیرش بورس با پذیرش توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا ، این شرکت با پلاک 513 و با نماد "پرشیا" در بازار دوم معاملات درج شده است.

موضوع اصلی شرکت انجام فعالیت های بالادستی و پایین دستی در حوزه نفت و گاز از قبیل اکتشاف، توسعه، تولید، بهره برداری میادین نفتی و گازی، احداث پالایشگاه صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، تامین، احداث و ایجاد خط لوله و سایر تجهیزات، انتقال نفت و گاز، تامین و ساخت تجهیزات مربوط به صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و انجام خدمات مهندسی و طراحی مربوط به فعالیت های مذکور شرکت در مناقصه ها و مزایده های داخلی و بین المللی اعم از بخش دولتی، خصوصی و عمومی است.

سود هر سهم این شرکت 200 میلیارد تومانی برای سال مالی جاری 386 ریال اعلام شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ