کد خبر: ۶۳۳۶۴
۱۴:۸ - ۱۳۹۶/۷/۲۴

معرفی سایت خرید و فروش ملک بدون محدودیت
رییس اتحادیه مشاوران املاک اعلام کرد:

معرفی سایت خرید و فروش ملک بدون محدودیت

رییس اتحادیه مشاوران املاک با معرفی سایت "فست ملک" گفت: علاوه بر مشاوران املاک، مردم هم می توانند اقدام به خرید و فروش املاک کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،حسام عقبایی در نشستی خبری اظهار داشت: امروز سامانه ملی در زیرمجموعه املاک و مستغلات در جهت ارایه خدمات فضای مجازی به مردم به نام "فست ملک" رونمایی شد.

وی افزود: فست ملک به سامانه اطلاعات املاک و مستغلات اضافه شده که با توجه به رشد فضای مجازی و نرم افزارهایی که در مشاغل مختلف ایجاد شده،در نظر داریم این ابزارها که در نگاه سنتی تهدید محسوب می شود را تبدیل به فرصت کنیم. رشد فضای مجازی نباید منجر به آسیب به فضای سنتی شود. البته نمی توان با فناوری مبارزه کرد بلکه باید سبک و سیاق و مطالبه گری به سمت و سویی باشد که این اپلیکیشن ها به نحوی با اتحادیه های صنفی تعامل داشته باشند.

این مقام مسئول با اشاره به حضور چشمگیر سایت های مجازی در نمایشگاه املاک و مستغلات گفت: در این راستا با یک کار تحقیقاتی دو ساله با سازمان راهبر، برای اولین بار پیشرو شدیم و ارایه خدمات تکنیکال و فضای مجازی را از طریق سامانه اطلاعات املاک و مستغلات که یک سامانه امن و بدون حفره و زیر ساختار مدیریت دولتی و حاکمیتی است قرار دهیم،این خدمات از طریق اتحادیه کشوری مشاوران املاک ارایه شوند تا هم مشاوران املاک و هم مردم اعتماد کنند.

عقبایی ادامه داد: این سامانه هیچ نوع محدویدتی ندارد و علاوه بر مشاوران املاک، مردم هم به آن دسترسی داشته و می توانند املاک را در این سایت برای فروش قرار دهند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ