کد خبر: ۶۳۳۸۱
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۷/۲۴

هوشمندسازی مدارس با استفاده از زیرساخت های همراه اول

هوشمندسازی مدارس با استفاده از زیرساخت های همراه اول

رسانه تعاملی آموزش و پرورش، پیشرفته ترین پلتفرم آموزشی که پیشتر از سوی همراه اول طراحی شده بود،پس از تحویل در اولین روزنمایشگاه تلکام رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ،اسفندیار چهاربند رئیس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش درباره این پلتفرم اظهار داشت: هوشمندسازی به عنوان یکی از سیاست های توسعه کیفیت در مدارس مورد توجه قرار گرفته و قرار بر آن است که با اجرای این طرح در تولید و انتشار مطالب چند رسانه ای تلاش شود.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از شیوه چند رسانه ای در یادگیری دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد گفت: با بهره گیری از این شیوه حتی امکانی ایجاد می شود تا ارتباط خانه و مدرسه تحکیم شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه هوشمندسازی مدارس از طریق متنوع سازی شیوه های آموزش برای دانش آموزان فرصت بسیار خوبی فراهم می کند، توضیح داد: با استفاده از بسترهای ارتباطی همراه اول، امکانی ایجاد می شود که در اقصی نقاط بدون توجه به موقعیت جغرافیایی، امکان بهره مندی از آموزش های یکسان و برابر وجود داشته باشد.

چهاربند آماده سازی زیرساخت های سخت افزاری را از دیگر موضوعات مهمی که باید در اجرای این طرح مورد توجه قرار گیرد دانست و افزود: پس از آماده سازی زیرساخت های مربوطه در مدت زمانی چهارساله، اجرای فراگیر این طرح دنبال شده و به موازات آن بحث های مربوط به فرهنگسازی و تولید محتوا نیز دنبال خواهد شد.

وی گفت: برای هوشمندسازی مدارس با توجه به اینکه همراه اول به عنوان اولین اپراتور توسعه یافته زیرساخت های ارتباطی گسترده ای دارد، آماده سازی پلتفرم های لازم برای اقدامات مختلف به ویژه در بحث تولید محتوا و انتشار محتوا برای دانش آموزان بر عهده این اپراتور گذاشته شده و با سرمایه گذاری های انجام شده از سوی اپراتور اول ارتباطی، این اپراتور سهم را به نظام تعلیم و تربیت ادا کرده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ