کد خبر: ۶۴۳۹۹
۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۷/۲۶

نظر رییس کمیته اقتصادی اصل ۹۰ مجلس درباره اعدام زنجانی

نظر رییس کمیته اقتصادی اصل ۹۰ مجلس درباره اعدام زنجانی

رییس کمیته اقتصادی اصل ۹۰ مجلس با تاکید بر تعلیق اعدام متهم اول پرونده فساد نفتی گفت:بدهی وی رقم کمی نیست لذا سیستم قضایی باید اموال را شناسایی و تا ریال آخر به بیت المال باز گردانند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،بهرام پارسایی با اشاره به اظهارات بابک زنجانی در آخرین دادگاه مبنی بر اینکه پول دارم اما یک ریال هم نمی دهم به خانه ملت گفت: هدف از محاکمه وی و افرادی که اختلاس و رانت خواری می کنند، بازگرداندن سرمایه بیت المال و سرمایه ملی است.

وی با بیان اینکه این مبلغ، رقم کمی نیست که زنجانی بگوید دارم اما نمی دهم، افزود: اگر این اموال وجود دارد، باید این توان و ظرفیت وجود داشته باشد که در هر جایی که باشد شناسایی و با حکم قضایی و مستندات موجود مصادره شود.این پول احتمالاً در بانک یا جای دیگری سرمایه‌گذاری شده که سیستم قضایی و اطلاعاتی باید بتوانند به راحتی سرمایه‌های وی را تا ریال آخر به بیت المال باز گردانند.

پارسایی با بیان اینکه بدون شک اعدام وی اما و اگرهای بسیاری در اذهان عمومی بر جای می گذارد که کسی توان پاسخگویی به آن ندارد، ادامه داد: اعدام زنجانی باید معلق شود تا مشکلی به مشکلات قبلی اضافه نشود،این خواسته به حق مردم است که سرمایه های آنها که به دلیل تعلل مدیران به یغما رفته بازگردانده شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ