کد خبر: ۶۴۴۱۹
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۷/۲۶

چند آمار رئیس کل بیمه مرکزی از رشد 6 ماهه صنعت بیمه

چند آمار رئیس کل بیمه مرکزی از رشد 6 ماهه صنعت بیمه

رئیس کل بیمه مرکزی از رشد ۲۰ درصدی صنعت بیمه و رشد ۳۵ درصدی بیمه‌نامه‌های عمر در ۶ ماهه نخست سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از بیمه مرکزی، عبدالناصر همتی اظهار داشت: با رشد 20 درصدی حق‌بیمه‌ها نسبت به 6 ماهه اول سال گذشته مجموع حق‌بیمه تولیدی در 6 ماهه اول سال جاری به حدود 166 هزار میلیارد ریال رسید.

وی به استقبال خوب مردم از بیمه‌های عمر اشاره و تاکید کرد: شرکت‌های بیمه در نیمه اول سال با فروش 22 هزار میلیارد ریال بیمه عمر رشد 35 درصدی این بیمه‌نامه را در 6 ماهه اول نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کردند.

این مقام مسئول رشد 23 درصدی حق‌بیمه بدنه اتومبیل در مقایسه با رشد 8 درصدی سال 95 و رشد 20 درصد بیمه‌های آتش‌سوزی در مقایسه با رشد 10 درصدی سال 95 را قابل توجه و نشانه گرایش بیشتر مردم به خرید این نوع بیمه‌نامه‌ها دانست.

همتی رشد خسارت‌های پرداختی را در 6 ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال 95 همانند رشد حق‌بیمه و حدود 20 درصد اعلام و با اشاره به رشد 120 درصدیِ خسارت‌های پرداختی در رشته آتش‌سوزی در نیمه اول سال جاری در مقایسه با رشد 35 درصدی خسارت‌های این رشته در سال 95 آن را تحول مهمی در مجموع ریسک‌های بیمه‌ای دانست.رشد حق‌بیمه و خسارت بیمه‌های شخص‌ثالث متوازن و در حدود 12 درصد است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ