کد خبر: ۶۴۴۵۳
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۷/۲۸

اطلاعیه موسسه اعتباری ملل درباره تعاونی اعتباری منحله وحدت

اطلاعیه موسسه اعتباری ملل درباره تعاونی اعتباری منحله وحدت

موسسه اعتباری ملل اعلام کرد: سپرده گذاران تعاونی اعتباری منحله وحدت که مانده حساب آنها تا ۳ میلیون تومان بوده و موفق به دریافت ملل کارت شده اند، می توانند وجوه را با کارت از شبکه بانکی دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،موسسه اعتباری ملل در پنجمین اطلاعیه درباره تعاونی اعتباری منحله وحدت اعلام کرد: سپرده گذارانی که بر اساس اطلاعیه شماره 4 به شعب تعاونی مراجعه کرده و ملل کارت دریافت کرده اند، هم اکنون می توانند وجه واریزی را از شبکه بانکی دریافت یا نسبت به خرید از پایانه های فروشگاهی اقدام کنند.

همچنین درباره سپرده های بیش از 3 میلیون تومان اعلام کرد: با توجه به شناسایی میزانی از دارایی های تعاونی وحدت و هماهنگی با مراجع ذیصلاح، در اطلاعیه های بعدی نحوه مراجعه این سپرده گذاران تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

در این اطلاعیه تصریح شده،کار شناسایی و رفع مشکلات حقوقی، ثبتی، شهرداری، رفع تصرف و ... از سایر دارایی های تعاونی اعتباری منحله وحدت در حال پیگیری جدی است و به محض حصول نتیجه برای دریافت خط اعتباری به کمک بانک مرکزی اعلام و پس از اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح، مراتب به اطلاع سپرده گذاران خواهد رسید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ