کد خبر: ۶۴۴۶۰
۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۷/۲۹

آخرین فهرست نمادهای متوقف بورس با۴۰ شرکت/ بانک صادرات همچنان رکورددار

آخرین فهرست نمادهای متوقف بورس با۴۰ شرکت/ بانک صادرات همچنان رکورددار

طبق آخرین گزارش از فهرست نمادهای متوقف بورس، ۴۰ شرکت به دلایل مخلتف دور از تابلو بوده و طولانی زمان مربوط به بانک صادرات بوده که کماکان از تیر سال گذشته تاکنون از حضور در بازار غایب است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی نمادهای شرکت های حاضر در بازار سهام به دلایلی چون برگزاری مجامع سالانه و فوق العاده ، تعدیل درآمد، لزوم ارایه اطلاعات مورد نظر سازمان بورس و سایر موارد بسته می شود که طبق آخرین گزارش از فهرست نمادهای متوقف بورس و مربوط به چهارشنبه گذشته ، 40 شرکت به دلایل دور از تابلو هستند.

در این میان این تعداد نماد متوقف ، بانک صادرات کماکان از تیر سال گذشته تاکنون از حضور در بازار غایب بوده و رکورد دار است .

نماد شرکت های تولید مواد الیاف مصنوعی، کنتورسازی ، سیمان کارون، بانک های پارسیان و پاساگارد، پارس الکتریک و سرمایه گذاری نیرو از مرداد، شهریور، آبان، بهمن و اسفند سال گذشته و باقی شرکت ها از اول سال تا هفته گذشته بسته است. 

فهرست 40 نماد متوقف بورسی به شرح زیر است:

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» عرفان | ساعت ۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۷/۲۹
0
0
پاسخ
البته رکورد دار توقف بورس نماد کاصفا است که از بورس اخراج شده اما در بازار پایه هم بازگشایی نشده ، از دیماه سال 92 متوقف است!!!
» فرهودی | ساعت ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۷/۲۹
0
0
پاسخ
بانک دی از 29 تیرماه سال 95 همچنان بسته است وتاکنون به وعده های خود برای بازگشایی نماد اقدامی نکردند باتوجه به افت قیمت و بحث استاندارد سازی صورت حساب ها در مجموع بیش از 70 درصد از سرمایه هایمان به فنا رفته و سی درصد باقی مانده هم بیش از یکسال بلوکه شده است . پناه میبریم بخدای بزرگ
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ