کد خبر: ۶۴۵۴۲
۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۸/۱

زمان مجمع فوق العاده ۲ شرکت + مجوز افزایش سرمایه یک دارویی

زمان مجمع فوق العاده ۲ شرکت + مجوز افزایش سرمایه یک دارویی

گروه دارویی سبحان مجوز افزایش سرمایه را از سازمان بورس از یک محل را گرفت و دو شرکت بورسی و فرابورسی زمان مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،گروه دارویی سبحان 137.5 میلیارد تومانی که در 29 شهریور سال جاری برنامه افزایش سرمایه 21 درصدی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعلام کرده بود،با دریافت مجوز این افزایش سرمایه از سازمان بورس توانست 29.5 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید.

تامین مالی "دسبحا" که سرمایه گذاری البرز سهامدار عمده 67.3 درصدی ان محسوب می شود،جهت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر انجام می شود.

همچنین دو شرکت بورسی سرمایه گذاری سپه و فرابورسی فولاد آلیاژی یزد،زمان برگزاری مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده را اعلام کردند که از این رو،"وسپه" با سرمایه 538.2 میلیارد تومانی،مجوز افزایش سرمایه  24 درصدی را از سازمان بورس گرفت تا از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی در ساعت 10 روز سه شنبه 16 آبان سال 96 در دانشگاه الزهرا جهت تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه به مجمع فوق العاده روانه و با موافقت سهامداران، 669 میلیارد تومانی شود.

فولاد آلیاژی یزد نیز پیرو مجمع نوبت اول که در 27 مهر جاری برگزار و به حد نصاب نرسید،برای تصویب صورت های مالی منتهی به سال گذشته در ساعت 10 روز شنبه 13 آبان درمحل شرکت به مجمع عادی بطور فوق العاده نوبت دوم می رود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ