کد خبر: ۶۴۵۹۲
۱۱:۲ - ۱۳۹۶/۸/۲

علت ابطال معاملات دیروز سهام ۳ شرکت اعلام شد
درگفتگوی بورس پرس با رئیس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی:

علت ابطال معاملات دیروز سهام ۳ شرکت اعلام شد

رئیس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی علت ابطال معاملات دیروز سهام سه شرکت را اعلام کرد.

صابر جعفروند آذر در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، در مورد علت ابطال معاملات دیروز سهام سه شرکت فرابورسی تولید برق عسلویه مپنا، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و دارویی البرز بالک اظهار داشت: طبق دستورالعمل های موجود ، ناشران ملزم به انتشار گزارش عملکرد میان دوره ایی بوده و باید موارد با اهمیت را رسما" اعلام کنند تا طبق مقررات رفتار شود.

وی ادامه داد: در جریان انتشار گزارش های عملکرد 3 ماهه، معمولا" تفاوت معناداری در بودجه و واقعیت های ناشران به دلیل دوره کوتاه 3 ماهه رخ نمی دهد اما در عملکرد 6 ماهه، برخی شرکت ها با پوشش بسیار متفاوتی از بودجه روبرو می شوند که باید اعلام کنند تا سهامداران و نهاد ناظر در جریان بوده و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

این مقام مسئول ادامه داد: در این میان سه شرکت تولید برق عسلویه مپنا، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و دارویی البرز بالک در عملکرد 6 ماهه با رویدادی با اهمیت ناشی از تعدیل درآمد روبرو شده بودند و نماد این شرکت ها باید متوقف می شد، اما این موضوع را با تاخیر اعلام کردند.

جعفروند آذر افزود: بنابراین بعد از اطلاع ، دستور توقف نماد این شرکت ها داده شد و نسبت به ابطال معاملات سهام دیروز اقدام شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ