کد خبر: ۶۴۵۹۶
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۸/۲

واکنش دیر هنگام بانک صادرات به اخراج ۶۰۰ ترویج‌گر

واکنش دیر هنگام بانک صادرات به اخراج ۶۰۰ ترویج‌گر

بانک صادرات دو ماه بعد از نامه اخراجی و دو سه تجمع، به اخراج ۶۰۰ ترویج‌گر واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی ارسال نامه 26 شهریور بانک صادرات به مدیرعامل شرکت گسترش انفورماتیک مبنی بر خاتمه قرارداد طرح ترویج خدمات و محصولات توسط ترویجگران به علت اتمام مدت زمان قرارداد ، عده ایی از اخراج شدندگان صبح روز 11 مهر و سپس دیروز مقابل مجلس کردند.

در این میان ، بانک صادرات بعد از حدود دو ماه بعد از ارسال نامه و یک ماه بعد از اولین تجمع اعتراضی، به این موضوع واکنشی دیرهنگام نشان داد و توضیحاتی به شرح زیر ارایه کرد:

خیراً خبری تحت عنوان؛ "اخراج 600 ترویج‌گر از بانک صادرات ایران" در فضای مجازی منتشر شده است. توضیحات ذیل از سوی روابط عمومی بانک صادرات جهت تنویر افکار عمومی اعلام شده است؛

١- هیچ یک از ترویج‌گران مذکور در اخبار منتشره، با بانک صادرات ایران قرارداد استخدامی نداشته و صرفاً طرف قرارداد شرکت گسترش انفورماتیک ایران بوده اند.

٢- هیچ یک از ترویج گران، اخراج نشده اند، بلکه شرکت فوق الذکر به منظور انجام خدمات موضوع قرارداد منعقده با بانک و متناسب با مدت آن و به صورت موقت، تعداد نفراتی را به خدمت گرفته که با خاتمه قرارداد اصلی و قراردادهای کار یادشده با افراد مذکور تسویه حساب نموده است.

٣- قراردادهای کاری منعقده فی مابین شرکت صدرالذکر و افراد مزبور به هیچ وجه متضمن شرط الزام به تمدید پس از اتمام پروژه و یا شرط استخدام در بانک نبوده و این بانک نسبت به ایشان هیچ گونه تعهد خدمتی و استخدامی ندارد. 

براساس این گزارش، متن نامه 26 شهریور بانک صادرات به مدیرعامل شرکت گسترش انفورماتیک به شرح زیر است:

نامه بانک صادرات به شرکت گسترش انفورماتیک ایران

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ