کد خبر: ۶۵۶۳۸
۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۸/۴

افزایش سرمایه ۲۰ درصدی
در مجمع فوق العاده:

افزایش سرمایه ۲۰ درصدی " فملی" تصویب شد/زمان پرداخت سود

مجمع فوق العاده ملی مس بعنوان اولین مشمول اصل ۴۴ جهت افزایش سرمایه ۲۰ درصدی از محل مطالبات سهامداران و اورده نقدی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،بعد از ظهر امروز،مجمع فوق العاده شرکت ملی مس با سرمایه 5 هزار میلیارد تومانی در سازمان حج و زیارت درباره تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه با حضور 78 درصد سهامداران برگزار شد.

در این مجمع،بهزاد باب الله زاده رییس مجمع و به عنوان نماینده 49 درصدی سازمان ایمیدرو و سهام عدالت،احمد مرادعلیزاده مدیرعامل شرکت و محسن بازار نوی معاون مالی اقتصادی و محمودی نماینده بورس حضور داشتند.

پس از قرائت گزارش و تایید حسابرس، رییس مجمع برای افزایش سرمایه 20 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و رساندن سرمایه فعلی به 6هزار میلیارد تومان اعلام رای گیری کرد که با اکثریت آرا موافقت شد.

بنابر این گزارش،این افزایش سرمایه با هدف تامین بخشی از نقدینگی مورد نیاز در اجرای پروژه های تجهیز معدن و احداث کارخانه تغلیظ چهل کوره زاهدان و دره زار،کارخانجات اسید کرمان(سرچشمه و خاتون آباد)،ادامه طرح جامع اب و برق و احداث نیروگاه سیکل ترکیبی خواهد بود.

همچنین در مجمع سالانه"فملی" که در 28 تیر سال جاری برگزار شد،تقسیم سود 15 تومانی از 35 تومان سود هر سهم و در نظر گرفتن 20 تومان مابقی برای افزایش سرمایه به تصویب رسید که در این جلسه با توجه به تاخیر زمان اعلامی پرداخت سود(28 مهر ماه)،مقرر شد سهامدارانی که قصد شرکت در افزایش سرمایه را ندارند،می توانند سود خود را از طریق بانک تجارت دوشنبه هفته آینده دریافت کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ