کد خبر: ۶۵۷۲۲
۱۲:۷ - ۱۳۹۶/۸/۷

علت کاهش قیمت سهم تازه وارد و همکاری با یک ایر لاین+ برنامه آینده
در گفت وگو با بورس پر اعلام شد:

علت کاهش قیمت سهم تازه وارد و همکاری با یک ایر لاین+ برنامه آینده

منبع آگاه با اعلام علت کاهش قیمت سهام وارد مبین وان کیش بعد از رشد ۲۰۰ درصدی ، در مورد همکاری این شرکت تازه فرابورسی با یک ایر لاین و برنامه آینده توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت مبین وان کیش  بعد از عرضه اولیه سهام در 18 مرداد ، با رشد خیره کننده حدود 200 درصدی به بیش از 1036 تومان تا 5 مهر رسید اما بعد از آن با کاهش قیمت سهام روبرو شد و امروز به حدود 793 تومان (قیمت پایانی ) رسید تا در این میان برخی از سهامداران از این وضعیت گلایه کرده و خواهان ارایه توضیحات مسئولان شوند.

در این رابطه یک مقام مسئول به بورس پرس گفت: کاهش قیمت سهام یک ماه اخیر شرکت متاثر از شرایط بازار و ناشی از مسائلی چون تهدید ترامپ به خروج برجام و کناره گیری متولی مستقیم در حمایت از سهام بود که انتظار می رود با معرفی جانشین وی طی این هفته ، شرایط بهتر شود.

وی با بیان اینکه پیش بینی سود 533 ریالی هر سهم سال مالی جاری قطعا" محقق خواهد شد، ادامه داد: در جلسه معارفه شرکت مبین وان کیش هم به سهامداران اعلام شده بود این سهم به نگاه بلندمدت نیاز دارد و در صورت سفته بازی ، نباید از P/E  بیش از 12 و 13 بالاتر رفت. با این اوصاف قیمت کمتر از 900 تومانی سهام "اوان" ، ارزان بوده و افرادی که قصد سرمایه گذاری بلندمدت داشته باشند، می توانند از شرایط فعلی عبور کنند.

وی در برابر سئوالی در مورد قرارداد این شرکت 10 میلیارد تومانی حاضر در فرابورس با هواپیمایی آتا برای ارایه خدمات اینترنت هم به بورس پرس گفت: این موضوع که مربوط به ارایه خدمات به هر فروند هواپیما است، در حال طی مراحل آزمایشی بوده و قرار است بعد از نهایی شدن ، علاوه بر هواپیمایی آتا در سایر ایرلاین ها هم اجرایی شود.

به گفته این منبع آگاه ، قرارداد با شرکت های هواپیمایی در بودجه 96 لحاظ شده و موضوع مهمتر ارایه خدمات به شرکت های راه آهن و مترو برای ارایه اینترنت در قطارها و متروها است که از برنامه های سال آینده و مهم شرکت است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ