کد خبر: ۶۵۷۵۵
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۸/۸

تحلیلی مثبت برای پالایشگاه ها با پیش بینی رشد قیمت جهانی در سال ۲۰۱۸ + دلایل

تحلیلی مثبت برای پالایشگاه ها با پیش بینی رشد قیمت جهانی در سال ۲۰۱۸ + دلایل

برخی پیش بینی ها از کمبود عرضه نفت در سال ۲۰۱۸ و ادامه رشد قیمت این محصول استراتژیک حکایت دارند که می تواند تحلیلی مثبت برای پالایشگاه ها باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اویل پرایس آمریکا در گزارشی اعلام کرد با توجه به حمایت برخی اعضای اوپک از تمدید توافق کاهش تولید تا پایان سال 2018 در نشست 9 آذر، محدودیت احتمالی عرضه نفت به دلیل توافق اوپک و غیراوپک، احتمال رشد چشمگیر تقاضای نفت و نگرانی از محدودیت منابع عرضه به دلیل افت سرمایه گذاری های جدید در سال های اخیر به دنبال سقوط قیمت های نفت در سال 2014 ، برخی تحلیلگران هشدار دهند بازار نفت ممکن است در سال 2018 با کمبود عرضه مواجه شود.

به علاوه برخی بانک های سرمایه گذاری انتظار دارند تولید نفت شیل آمریکا در سال 2018 کمتر از پیش بینی قبلی افزایش یابد که این اتفاق نیز می تواند به افزایش قیمت نفت در سال میلادی آینده کمک کند.

تحلیلگران بانک سرمایه گذاری جفریز آمریکا پیش بینی کرده اند، در سال 2018 متوسط قیمت نفت خام غرب تگزاس و نفت خام برنت دریای شمال به 55 و  58 دلار در هر بشکه خواهد رسید و ممکن است نرخ رشد تولید نفت آمریکا کمتر از انتظار باشد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ