کد خبر: ۶۶۸۳۰
۰:۰ - ۱۳۹۶/۸/۱۳

سایپا زمان دریافت سود ناچیز و حاشیه دار را اعلام کرد

سایپا زمان دریافت سود ناچیز و حاشیه دار را اعلام کرد

سایپا که در مجمع سالانه تنها ۸ ریال سود را برای هر سهم آن هم با مخالفت نماینده سازمان بورس تصویب کرده ، زمان دریافت این رقم ناچیز را تعیین کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان برگزاری مجمع سالانه سایپا در آخرین روز تیرسال جاری ، با وجود مخالفت حسابرس و نماینده سازمان بورس، مقرر شد برای هر سهم 8 ریال سود تقسیم شود.

در این مجمع ، نماینده سازمان بورس با اشاره به شفاف سازی صورت های مالی سال گذشته "خساپا" مواردی را مطرح و مواضع صریح سازمان در مورد چگونگی کاهش زیان 4.8 هزار میلیارد تومانی و کاهش فروش 2 هزار میلیارد تومانی و افزایش سود سال مالی قبل را تشریح کرد که با اعتراض های مکرر سهامداران روبرو شد.

با این همه ، هیات رئیسه مجمع و هیات مدیره سایپا بر صحت صورت های مالی تاکید کردند و در نهایت مقرر شد 10 درصد از سود محقق شده 380 میلیارد تومانی معادل 8 ریال برای هر سهم تقسیم شود.این سود در شرایطی با رای اکثریت تصویب شد که نماینده سازمان بورس قبل از این مصوبه ، جلسه را ترک کرد.

با این اوصاف ، بعد از 8 ماه از آن مجمع، زمان دریافت این رقم ناچیز 8 ریالی ، طبق برنامه اعلامی "خساپا" مشخص شده که طبق آن سهامداران حقیقی از اول آذر با مراجعه به بانک صادرات، قادر به دریافت آن خواهند بود. سود سهامداران حقوقی هم از اول اسفند توزیع خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ