کد خبر: ۶۶۸۳۸
۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۸/۱۳

معرفی ۲۸ شرکت دارای ظرفیت رشد در هفته جاری
یک کارگزاری پیش بینی کرد:

معرفی ۲۸ شرکت دارای ظرفیت رشد در هفته جاری

یک کارگزاری، ۲۸ شرکت بورسی و فرابورسی که دارای ظرفیت رشد در هفته جاری هستند را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شاخص بورس درحالی آخر هفته گذشته با اثر افزایش قیمت پالایشگاه های بندرعباس و اصفهان، پتروشیمی پردیس، پارسان، بانک ملت، سایپا ، مپنا و... با 195 واحد رشد به 87 هزار و 844 واحدی رسید که کارگزاری آبان این هفته پیش بینی کرد با رشد مجدد قیمت نفت و فلزات پایه در بازارهای جهانی، گروه های مرتبط همانند گروه های فلزی، معدنی، پتروشیمی و پالایشگاهی داد و ستدهای اکثرا مثبت و پرتقاضایی را تجربه کردند و به نظر می رسد طی این هفته نیز با تعادل بیشتری ادامه داشته باشد.

در این میان نمادهایی همانند "شبندر، کمنگنز، فرآور، کبافق، شکربن، شفارس، پارسان، شسینا، شپترو، فسرب، شپدیس و ارفع" می توانند همچنان در کانون توجه بیشتر اهالی بازار سرمایه قرار داشته باشند.

انتظار می رود گروه کم ریسک سرمایه گذاری این هفته نیز با داد و ستدهای اکثرا متعادلی مواجه باشند که در این بین نمادهای "سرچشمه، وسبحان، وخارزم، واتی و وسکاب" همراه برخی نمادهای گروه بیمه ای همچون آسیا و دانا (به دلیل تقاضای خرید توسط شرکت های آلمانی و ایتالیایی) از اقبال بیشتری نسبت به هم گروهی ها برخوردار باشند.

در اواسط بازار چهارشنبه گذشته با افزایش تقاضا در گروه های کوچک غذایی و قندی مواجه شدیم به طوریکه نمادهای "غدیس، غاذر، بهپاک، غبهنوش، قزوین، قشرین، قهکمت و قلرست" صف خرید شدند و نمادهای "غشهداب و غشان" تا آستانه صف خرید شدن پیش رفتند که انتظار می رود در شروع این هفته نیز گروه های مذکور معاملات مثبتی را تجربه کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ